  • 1. Data: 2009-02-06 09:00:59
    Temat: Wyplata w Eurobanku
    Od: ForALL <N...@s...info>

    Witam

    Mam kase w eurobanku na koncie oszczędnosciowym i jak pójde do oddziału
    to wyplacą mi z niego czy musze przeleac kase na konto ROR?
    Sorki za pytanie ale nie dodzwonie się bo nie ustawiłem sobie jeszcze
    telekodu:(

    pozdrawiam

    For@ll

  • 2. Data: 2009-02-06 09:05:23
    Temat: Re: Wyplata w Eurobanku
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 6 Lut, 10:00, ForALL <N...@s...info>
    wrote:
> [...]
    > to wyplacą mi z niego czy musze przeleac kase na konto ROR?
    > Sorki za pytanie ale nie dodzwonie się bo nie ustawiłem sobie jeszcze

    sprawdz na ich stronie tabele oplat i prowizji przy koncie online.

    Nie pamietyam, a tobie zajmie sprawdzenei oplat w tabeli tyle samo co
    mi :)

  • 3. Data: 2009-02-06 09:18:05
    Od: ForALL <N...@s...info>

    krzysztofsf pisze:

    > sprawdz na ich stronie tabele oplat i prowizji przy koncie online.
    >
    > Nie pamietyam, a tobie zajmie sprawdzenei oplat w tabeli tyle samo co
    > mi :)

    Piszą że 0 zł:) wiec chyba powinni wypłacić kasę tak mi sie wydaje :)