  • 1. Data: 2009-02-06 08:54:30
    Temat: Eurobank online kolejnosc operacji
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Wyglada, ze w eurobanku maja sensownie ustawiona kolejnosc.

    zaplanowalem na dzisiaj zlecenie z konta na konto oszczednosciowe.
    Konto bylo puste, ale dzis mialy wejsc na nie srodki z lokat
    tygodniowych.

    Po 7-ej sprawdzilem - lokaty znikly przekazujac srodki wraz z
    odsetkami na konto, a pieniadze te mialem juz umieszczone na koncie
    oszczednosciowym.

    poniewaz pierwsza sesja Eurobanku jest o 8-ej, mozna zakladac, ze
    srodki z lokat czy zlecenia przyszlego z konta oszczednosciowego (co
    niedlugo sprawdze) powinny byc na koncie przed sesja wychodzaca, co
    umozliwi wykonanie zaplanowanego zlecenia na konto zewnetrzne.

    prosze o uzupelnienie o ewentualne spostrzezenia innych korzystajacych
    z tego konta

  • 2. Data: 2009-02-09 07:34:13
    Temat: Re: Eurobank online kolejnosc operacji
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 6 Lut, 09:54, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:
> [...]
    > umozliwi wykonanie zaplanowanego zlecenia na konto zewnetrzne.
    >
    > prosze o uzupelnienie o ewentualne spostrzezenia innych korzystajacych

    A dzisiaj mnie rozczarowali

    Ustawilem przelew z konta oszczednosciowego na ROR a z niego przelew
    zewnetrzny.
    zalogowalem sie o 8:30 - nie wykonal sie przelew z oszczednosciowego i
    w zwiazku z tym nie wyszedl pierwsza sesja zewnetrzny przelew z ROR.
    Oba przelewy maja status aktywne - zaloguje sie jeszcze za jakis czas
    i zobacze, czy cos sie zmienilo - ale zaskoczyli mnie zwlaszcza tym,
    ze nei wykonalo sie zlecenie wewnetrzne.

  • 3. Data: 2009-02-09 08:22:10
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 9 Lut, 08:34, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

> [...]
    > i zobacze, czy cos sie zmienilo - ale zaskoczyli mnie zwlaszcza tym,
    > ze nei wykonalo sie zlecenie wewnetrzne.

    9:15
    Pieniadze z konta oszczednosciowego sa na glownym - zlecenie
    zewnetrzne aktywnme ale niewykonwe.

    Czy ktos zlecil na dzis jakies zlecenie zewnetrzne?
    Moze sprawdzic, czy rowniez nie wyszlo 1-a sesja?

    Ciekawe, czy druga sesja pochwyci to moje zlecenie?
    zwykle , jesli pieniadze byly na ror, to wychodzily pierwsza sesja.
    Ale zlecenie jeszcze aktywne - czyli jest mozliwosc, ze sie wykona.

  • 4. Data: 2009-02-09 11:50:48
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 9 Lut, 09:22, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

    > Ciekawe, czy druga sesja pochwyci to moje zlecenie?
    > zwykle , jesli pieniadze byly na ror, to wychodzily pierwsza sesja.
    > Ale zlecenie jeszcze aktywne - czyli jest mozliwosc, ze sie wykona.

    Niestety
    12:40 zlecenie dalej bylo aktywne ale...niewykonane.
    usunalem i wykonalem zwykly przelew - jest jeszcze sesja o 15-ej a
    platnosc z terminem jutrzejszym

    Wniosek - "trza jeszcze badan" - ale rozowo to nie wyglada i przelewy
    zewnetrzne moga (albo jest to regula) nie wykonac sie po przelewie
    wewnetrznym zasilajacym(moze lokaty rzadza sie innymi prawami wracajac
    na konto? I kolejnosc jest lokata, przelewy zewnetrzne, przelewy
    wewnetrzne?)

    A moze po prostu byli zapchani w poniedzialek i wstrzymali wewnetrzne
    (wykonal sie po sesji wychodzacej) dajac pierwszenstwo wykonaniu
    zewnetrznych?

  • 5. Data: 2009-02-11 08:05:00
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 9 Lut, 12:50, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

    > A moze po prostu byli zapchani w poniedzialek i wstrzymali wewnetrzne
    > (wykonal sie po sesji wychodzacej) dajac pierwszenstwo wykonaniu
    > zewnetrznych?

    Dzisiaj przelewy wykonaly sie wzorowo - najpierw z KO na ROR a potem
    zewnetrzny.
    Czy moze sie dopisac ktos, kto rowniez testuje ta funkcjonalnosc?

  • 6. Data: 2009-02-11 17:17:03
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > Dzisiaj przelewy wykonaly sie wzorowo - najpierw z KO na ROR a potem
    > zewnetrzny.
    > Czy moze sie dopisac ktos, kto rowniez testuje ta funkcjonalnosc?

    We wtorek mi nie poszly. Jednak jest wyraznie informacja, ze srodki trzeba
    zapewnic w przeddzien realizacji zlecenia i chyba tak wlasnie bede robil. W
    ten sposób nie bedzie to loteria.

  • 7. Data: 2009-02-11 18:05:41
    Od: p...@w...pl

    U mnie na 2 zlecenia jedno wykonane poprawnie. Pocztą wewnętrzną napisałem
    zapytanie i oto odp.:
    Szanowny Panie,

    Uprzejmie informujemy, iż aby zlecenie stałe na rachunek w obcym Banku zostało
    zrealizowane we wskazanym dniu, to środki na koncie powinny być zapewnione do
    godziny 14:30, ponieważ ostatnia sesja wychodząca odbywa się o godzinie 15:00.

    Jeśli natomiast jest to zlecenie stałe na rachunek w Euro Banku, ważne aby
    środki znajdowały się na koncie w dniu wskazanym w dyspozycji zlecenia.

    Jednocześnie informujemy, że jeżeli środki niezbędne do realizacji zlecenia we
    wskazanym dniu nie będą zapewnione, zlecenie nie zostanie zrealizowane.

    Z poważaniem

    Centrum Obsługi Klienta

    Euro Bank

  • 8. Data: 2009-02-11 18:07:53
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    To bardzo dziwne, co Ci napisali, bo mi z KO na ROR przeszło bez problemu w
    ramach zlecenia, a z ROR na Pocztowy nie wyszło. Żadną z 3 sesji. Status
    zleceń "aktywne". Ja jednak spróbuję się dostosować do informacji po
    zleceniu, iż środki powinny być w przeddzień. Zobaczymy jak to zadziała.

  • 9. Data: 2009-02-11 18:20:39
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 11 Lut, 19:07, "Szymon" <n...@o...pl> wrote:
> [...]
    > zleceń "aktywne". Ja jednak spróbuję się dostosować do informacji po
    > zleceniu, iż środki powinny być w przeddzień. Zobaczymy jak to zadziała.

    Ja kilka razy testowałem i działało ;) Trzeba po prostu ustalać 2
    zlecenia z tym że to z KO na ROR musi być dzień wcześniej od tego z
    ROR na zewnątrz banku.

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 10. Data: 2009-02-12 08:52:54
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 11 Lut, 19:20, Jacek Erazmus <j...@g...com> wrote:

    > Ja kilka razy testowałem i działało ;) Trzeba po prostu ustalać 2
    > zlecenia z tym że to z KO na ROR musi być dzień wcześniej od tego z
    > ROR na zewnątrz banku.

    To logiczne.
    Ale srodki z KO w czesci przypadkow (jak podalem wyzej) znajduja sie w
    danym dniu na rachunku i moga (choc nie zawsze neistety) byc chwycone
    przez zlecenie zewnetrzne.
    W innym watku (mi nie naliczyli oplat, tak przy okazji) ktos pisal, ze
    pieniedzy z lokaty nie mial na ROR w dniu, kiedy mialy byc na
    rachunku, pojawily sie w dniu nastepnym zaksiagowane wstecznie.

    Albo maja pozapychany system i stad wstrzymywanie roznych procesow,
    albo zatwierdzaja recznie ( naturalnie nie pojedyncze transakcje,
    tylko kolejne procesy).