  • 71. Data: 2019-10-21 18:59:26
    Temat: Re: Mille CHF
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:5dade394$0$541$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 2019-10-21 o 17:01, Robert Sierant pisze:

    >Takie jakie masz w umowie. Taki zapis jest dozwolony przez prawo.
    >W mordę ... Wy tu na prawdę nie znacie tego wyroku.
    >Nie zdajecie sobie sprawy co on oznacza i czyją stronę TSUE poparło.
    >Wiedzy... Więcej wiedzy Panowie ;-)

    Mam wrazenie, ze tez nie znasz :-)

    J.

  • 72. Data: 2019-10-21 19:03:12
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-10-21 o 17:12, Robert Sierant pisze:
    > przewalutowanie kredytu na PLN (po kursie z dnia umowy kredytowej) i
    > jakie miałbym oprocentowanie, od początku takie jak dla PLN?

    Jeszcze raz! Takie jakie masz w umowie zapisane. Ten zapis jest zgodny z
    prawem i nie można go zamieniać na inny.

    LUUUDDDZZZIIEEE Poczytajcie trochę o wyroku TSUE a potem piszcie.

    Nie mieście Wam się w głowach że TSUE wzięło stronę frankowiczów a nie
    banksterki. Że to będzie sroga kara za pazerność i naciąganie przepisów...

    OTRZEŹWIJCIE. TAK TO PRAWDA.

  • 73. Data: 2019-10-21 19:08:49
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-10-21 o 17:41, J.F. pisze:

    > I w ten sposob kredyt indeksowany moze sie zamienic na nieindeksowany,
    > oprocentowany LIBOR+marza.

    DLA UTRWALENIA. TSUE orzekło że można pozostawić LIBOR w złotych.

    STRASZNE?

    Jeszcze straszniejsze może być unieważnienie umowy.

    Wtedy banki mogą domagać się należności nie starszych niż 3 lata a
    klienci nie starszych niż 10 lat

    STRASZNE?

    Tak wiem że przydałby się jeszcze wyrok TSUE od kiedy liczyć przedawnienie.

    A jeśli Tsue kontynuując kierunek orzecznictwa powie że od daty wypłaty
    kredytu? ;-)

    PO TRZYKROĆ STRASZNE

    ALE DO KU...y nędzy PRAWDZIWE

  • 74. Data: 2019-10-21 19:15:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >DLA UTRWALENIA. TSUE orzekło że można pozostawić LIBOR w złotych.

    Tak wprost to tego TSUE nie orzeklo.

> [...]
    >klienci nie starszych niż 10 lat
    >STRASZNE?
    >Tak wiem że przydałby się jeszcze wyrok TSUE od kiedy liczyć

    No wlasnie - tego TSUE nie orzeklo, ani nasz SN ...

    >A jeśli Tsue kontynuując kierunek orzecznictwa powie że od daty
    >wypłaty kredytu? ;-)
    >PO TRZYKROĆ STRASZNE
    >ALE DO KU...y nędzy PRAWDZIWE

    To wtedy banki zaczna przedluzac sprawy, az uslyszysz "pana roszczenie
    sie przedawnilo" :-)

    J.

  • 75. Data: 2019-10-21 21:42:59
    Od: Robert Sierant <b...@x...pl>

    W dniu 2019-10-21 o 17:07, J.F. pisze:

    > Ale przeciez mozesz sobie wziac nowy kredyt.

    tak, ale po co? przecież byłby znacznie droższy

    > Jak sie np okaze, ze po uniewaznieniu kredytu z 300k zostanie do
    > splacenia np 50k.

    a skąd mogę wiedzieć, że cokolwiek mi unieważnią? pewne jest jedynie to,
    że musiałbym ponieść spore koszty nie mając gwarancji czegokowleik

    > No jak - libor+marza !
    > Kredyt w zlotowkach na ujemny procent - to jest cos :-)

    takie cuś to byłoby naprawdę niezłe turbo, ale nie wierzę w takie rzeczy

    > W jakim sensie masz ? To bedzie dobre i na nowy kredyt :-)

    1. mam oprocentowanie 0,06% i miałbym to zamienić na ~3,5%?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

    https://finansowewariacje.wordpress.com/

  • 76. Data: 2019-10-21 21:44:58
    Od: Robert Sierant <b...@x...pl>

    W dniu 2019-10-21 o 18:57, z pisze:

    > Nie zdajecie sobie sprawy co on oznacza i czyją stronę TSUE poparło.
    >
    > Wiedzy... Więcej wiedzy Panowie ;-)

    dla mnie wyrok nic nie wnosi, banki niczego same z siebie nie zrobią
    (tak jak to bywało wcześniej), a sam napełniać kasy różnym kancelariom
    nie zamierzam

    skoro wszystko takie oczywiste to dlaczego nie chcą success fee?
    oddam im 40% tego co wywalczą, ale ryzyko po ich stronie...i się
    okazuje, że nikt niczego nie gwarantuje nawet pomimo wyroku TSUE

  • 77. Data: 2019-10-21 21:48:39
    Od: Robert Sierant <b...@x...pl>

    W dniu 2019-10-21 o 17:41, J.F. pisze:

    > No i o to chodzi - TSUE orzeklo, ze klauzule abuzywne sie wykresla ... i
    > nie wprowadza nic w zamian.
    > Wiec musisz zobaczyc, co wtedy zostanie :-)

    powiedzmy, że pożyczyłem od banku 100k CHF i to + odsetki oddaję, kredyt
    mam denominowany, bank nie pożyczył mi PLN tylko CHF, która klauzula
    jest u mnie abuzywna?

    > I w ten sposob kredyt indeksowany moze sie zamienic na nieindeksowany,
    > oprocentowany LIBOR+marza.

    > Jest mozliwe, ale jak sie ustali jakas wykladnia, to ceny moga spasc ...
    > szczegolnie, ze procedura sie pewnie przyspieszy ... choc jak zaczna
    > sprawy masowo trafiac do sadow, to sie terminy wydlużą :-)

    ceny trzymają się silnie i nie są niskie, czytałem że na ponad 2000
    spraw zostało wygranych jakieś 119...czyli reszta przegrała (straciła
    dodatkową kasę) lub nadal walczy

    ktoś zwietrzył super interes na tych pozwach i trzepie niezłą kasę

  • 78. Data: 2019-10-21 21:57:01
    Od: Robert Sierant <b...@x...pl>

    > A po ile - jeśli to nie tajemnica - "sprzedałeś franki" bankowi?

    ~2,4

    > Poprzednio pobranych to może nie oddali - ale przestali pobierać od reszty frajerów
    - którzy, dzięki odrobinie cierpliwości, aż takimi frajerami się nie okazali.

    pobierają nadal, tylko mniej + koszty "obsługi" pozostały nadal na
    horrendalnym poziomie, tego nikt nie zmienił

  • 79. Data: 2019-10-22 08:08:49
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-10-21 o 21:44, Robert Sierant pisze:
    > skoro wszystko takie oczywiste to dlaczego nie chcą success fee?
    > oddam im 40% tego co wywalczą, ale ryzyko po ich stronie...i się
    > okazuje, że nikt niczego nie gwarantuje nawet pomimo wyroku TSUE

    Bo tak działa ten unijny jebany kołchoz. Nie zaczaiłeś do tej pory?
    Zmieniła się tendencja w wykonywaniu prawa które było uchwalone ale
    olewane do tej pory.
    To potrwa ale OPÓR JEST BEZCELOWY jak mawiał Borg ;-)

  • 80. Data: 2019-10-22 10:09:14
    Od: Szymon <...@w...pl>

    W dniu 2019-10-20 o 22:21, Robert Sierant pisze:

    > na 40 lat kredyty były, czy na dłużej to musiałbym sprawdzić, ale nie w
    > tym banku

    Stawiam, że jednak Mille i 45 lat. W reklamie byli celebryci - m.in.
    Kasia Kowalska, jeśli to Ci coś pomoże.