  • 1. Data: 2019-10-14 17:24:22
    Temat: Wypowiedzenie niekoniecznie prawidłowe
    Od: cef <c...@i...pl>

    Ostatnio przyszło do mnie pocztą tradycyjną w kopercie wypowiedzenie
    usługi Mini Firma Telefon z Santadera. Wszystkie dane adresowe są
    poprawne, tylko
    bank wypowiada usługę dla danego Numeru Identyfikacyjnego Klienta (NIK)
    i w tym piśmie podaje, że wypowiada usługę dla numeru NIK,
    który nie jest moim numerem. Czyli chciał wypowiedzieć chyba mnie,
    ale wyszło jakby powiadomił mnie, że wypowiada komuś innemu.
    Powiadomiłem ich o tej pomyłce przez pocztę wewnętrzną, ale
    twierdzą, że nie są w stanie stwierdzić co wysłali i zapraszają do oddziału.
    Co to za system, który drukuje wypowiedzenia i nie można ustalić co się
    wydrukowało.
    To już nie pierwszy bank, który ma takie problemy, że w systemie nie
    widzi co system wysyła do klientów, tylko trzeba przyjść i pokazać co
    się dostało.

    Używałem tego sporadycznie, jak nie miałem dostępu do netu a chciałem
    sprawdzić czy przyszedł jakiś ważny przelew, więc specjalnie mi nie zależy.

    Czy takie wypowiedzenie jest poprawne? (dotyczy innego NIKa)
    Czy (jak będę miał czas i ochotę się trochę poprzepychać) mogę sobie
    próbować użyć i jak nie zadziała, to reklamować?

  • 2. Data: 2019-10-14 17:44:58
    Temat: Re: Wypowiedzenie niekoniecznie prawidłowe
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "cef" napisał w wiadomości grup
    pl...
> [...]
    >To już nie pierwszy bank, który ma takie problemy, że w systemie nie
    >widzi co system wysyła do klientów, tylko trzeba przyjść i pokazać co

    Nowoczesna informatyka przypomina troche magie :-)

    >Czy takie wypowiedzenie jest poprawne? (dotyczy innego NIKa)
    >Czy (jak będę miał czas i ochotę się trochę poprzepychać) mogę sobie
    >próbować użyć i jak nie zadziała, to reklamować?

    IMO - powiadomili Cie, ze wypowiadaja dla pewnego NIK, ale na twoim
    NIK nie wypowiedzieli, wiec powinno dzialac :-)

    Ale ... jak Ci wylaczą, to pewnie niechetnie bedą chcieli wlaczyc.
    Szczegolnie jesli wylaczaja usluge calkowicie i wypowiedzieli
    wszystkim.

    Wiec jakiego odszkodowania powinienes sie domagac ... 5 zl, 50zl, 500
    zl ? :-)

    J.

  • 3. Data: 2019-10-14 18:27:23
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-10-14 o 17:44, J.F. pisze:

> [...]
    > Szczegolnie jesli wylaczaja usluge calkowicie i wypowiedzieli wszystkim.
    >
    > Wiec jakiego odszkodowania powinienes sie domagac ... 5 zl, 50zl, 500 zl

    Rezygnują w ogóle z tej funkcjonalności, więc pewnie wypowiedzieli
    wszystkim.
    Nie liczę specjalnie na włączenie ani na odszkodowanie.
    Bardziej ciekawi mnie co odpowiedzą jak zareklamuję, że nie działa i
    wiem, że chcieli wypowiedzieć ale im się nie udało i nie działa a
    powinno działać.
    W sumie to najbardziej interesuje mnie jaki jest procent tych wadliwych
    pism,
    bo skoro ja dostałem wypowiedzenie z jakimś innym NIK, to pewnie inni też.
    Może wszystkie wypowiedzenia wysłali przesunięte o jakąś wartość, można
    by się doktoryzować z tej wartości albo jej zależności od innych danych
    klienta.
    Ja mam przesunięcie o 72491603.

  • 4. Data: 2019-10-14 23:51:40
    Od: Grzexs <g...@w...pl>

> [...]
    > Może wszystkie wypowiedzenia wysłali przesunięte o jakąś wartość, można
    > by się doktoryzować z tej wartości albo jej zależności od innych danych

    Heh, ja dysponuję pismem z mnóstwem różnokolorowych oficjalnych pieczęci
    i dwoma podpisami, że konto jest zamknięte, a działa sobie w najlepsze!

    --
    Grzexs

  • 5. Data: 2019-10-15 17:42:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "cef" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

> [...]
    >Bardziej ciekawi mnie co odpowiedzą jak zareklamuję, że nie działa i
    >wiem, że chcieli wypowiedzieć ale im się nie udało i nie działa a

    To ci odpowiedza, ze usluga zostala wylaczona i ze Ci wypowiedzieli
    pisemnie.
    A po paru pismach ... no ciekawe ... sami zaproponuja jakies male
    odszkodowanie ? :-)

    Reklamuj, to sie dowiesz :-)

> [...]
    >Może wszystkie wypowiedzenia wysłali przesunięte o jakąś wartość,
    >można by się doktoryzować z tej wartości albo jej zależności od

    To sie raczej dzieje, jak sie pomiesza dane rekordu z poprzednim, albo
    wydrukuje nie to pole, albo czasem relacje w bazie sa bardziej
    skomplikowane - czyli raczej nie liczylbym na regułę.

    J.

  • 6. Data: 2019-10-17 18:03:20
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "cef" 5da49326$0$544$6...@n...neostrada.pl

    > twierdzą, że nie są w stanie stwierdzić co wysłali i zapraszają do oddziału.

    Santander? MMorawiecki...
    Zapytałbym bardzo ostrożnie, by nie urazić,
    czy mogę do nich przyjść jak człowiek,
    czy muszę skakać jak żabka...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 7. Data: 2019-10-17 20:22:21
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Grzexs" qo2qla$11ee$...@g...aioe.org

    > Heh, ja dysponuję pismem z mnóstwem różnokolorowych oficjalnych pieczęci i dwoma
    podpisami, że konto jest zamknięte, a działa
    > sobie w najlepsze!

    Jedno z mych kont w Mille (może nawet niejedno)
    zamykałem bezskutecznie wielokrotnie... Aby było
    jasne -- żalu o ww. brak skuteczności do banku
    nie mam a jedynie informuję. (ogólnie do Mille
    nie mam żalu -- wręcz przeciwnie)

    --