  • 21. Data: 2003-05-16 06:30:20
    Temat: Re: Mieszkaniowy w Millenium - jakie pulapki czekaja?
    Od: "Darek" <g...@p...fm>

    Moze i bedzie taki zapis prawny ale to dopiero dla nowych klientow. Prawo
    nie dziala wstecz.

  • 22. Data: 2003-05-16 07:04:39
    Od: t...@p...onet.pl

    Darku. Pytam z ciekawości. W jednym z ostatnich postów pisałes, że w oddziale
    KB na kabatach załatwiałeś kredyt mieszkaniowy. Jaką zaproponowali Ci prowizje.
    Ja brałem też w KB ale kilka miesiecy wczesniej. Zapłaciłem 0,9%. Czy się
    zmieniła. Ktoś tu pisał, że 2%. Bedę wdzięczny za informację. Tensor1

  • 23. Data: 2003-05-16 08:13:22
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

    "Darek" <g...@p...fm> wrote in message
    > A moze zapomnisz o CHF??? To dosyc ryzykowne. Mille jest "dobre" o ile nie
    > chcesz splacac wczesniej, jesli chcesz to radze zapomniec.

    W mojej sytuacji interesuja mnie teraz jak najmniejsze raty na poczatku. I
    tutaj oferta mille jest najlepsza wsrod wszystkich bankow. Prowizja za
    wczesniejsza splate jest - gdybym chcial splacic na raz cale saldo kredytu
    zaplaliclbym myto w wysokosci 2400PLN. Trudno, zaba bedzie i kiedys trzeba
    ja zjesc.

  • 24. Data: 2003-05-16 10:07:35
    Od: "Darek" <g...@p...fm>

    Wlasnie rozpatruja moj wniosek. Mysle ze nie powinno byc problemow bo konto
    w bankach i BIk-u mam czyste, dochody tez. Na mieszkania w tej inwestycji
    udzielili juz 2- kredytow wiec inwestora juz sprawdzili.
    Po zrobieniu kosztorysu wykonczenia pod klucz wyszedl mi udzial wlasny ciut
    ponad 40% wiec mysle ze dostane marze 1%.
    A co do prowizji to bierzemy kredyt na 255 000 wiec niech sie bujaja jesli
    beda chciec wiecej niz minimalna.
    Tym bardziej ze w razie czego mamy juz przyznany kredyt w Multi.
    Jak sprawa sie wyjasni to napisze.

  • 25. Data: 2003-05-16 10:42:16
    Od: j...@p...onet.pl

    > W KB nie ma wymogu przedstawiania PIT-a.
    > Tylko zaswiadczenie z pracy.
    > Do bankow gdzie masz konta sami wystepuja z prosba o informacje o Tobie.
    > Ja zlozylem papiery w oddziale na Kabatach. Jedna Pani byla malo przyjemna
    > ale zalatwilismy to jednym krotkim telefonem i od razu zrobilo sie milutko.

    W Kredyt Banku JEST wymog skladania PITa z 2 ostatnich lat. Podkreslam to, bo
    uwazam, ze KB oferuje najlepsze kredyty na rynku, jednak wymog ten spowodowal,
    ze nie moge sie tam ubiegac o kredyt. Doradca kontaktowal sie telefonicznie z
    centrala banku w Wawie by ustalic to na 100%

  • 26. Data: 2003-05-16 10:55:03
    Od: "Darek" <g...@p...fm>

    zlozylem wniosek jest rozpatrywany i zadnych PIT-ow nie musze przedstawiac.
    Moze twoj oddzial jest nadgorliwy??

  • 27. Data: 2003-05-17 18:25:38
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Darek wrote:
> [...]
    > Tobie. Ja zlozylem papiery w oddziale na Kabatach. Jedna Pani byla
    > malo przyjemna ale zalatwilismy to jednym krotkim telefonem i od

    O - witam sasiada :)