  • 1. Data: 2003-05-14 07:19:57
    Temat: Ilu klientów konta Inteligo?
    Od: "Krzysiek" <z...@p...onet.pl>

    Witam.

    Szukałem na stronie Inteligo i nic :( Czy ktoś wie? Chodzi mi o dane za 2003
    rok.

    Dzięki za odpowiedź,
    Krzysiek
    PS. Niedługo podam wyniki ankiety www.air.radom.pl/ankieta.php

  • 2. Data: 2003-05-14 07:57:44
    Temat: Re: Ilu klientów konta Inteligo?
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "Krzysiek" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Szukałem na stronie Inteligo i nic :( Czy ktoś wie? Chodzi mi o dane za
    2003
    > rok.

    O Inteligo w ogole bardzo trudno cos znalezc. Napisalem o nich prace mgr.
    Mam tylko liczbe rachunkow do konca 2002.

    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )

  • 3. Data: 2003-05-14 09:05:38
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Kazimierz wrote:
    > O Inteligo w ogole bardzo trudno cos znalezc. Napisalem o nich prace
    > mgr. Mam tylko liczbe rachunkow do konca 2002.

    Szukac nie potraficie... ;)

    "Posiadaczami konta Inteligo jest już ponad 225 tysięcy osób, które
    zdeponowały na swoich rachunkach ponad 600 mln złotych. Konto Inteligo
    jest już na rynku 2 lata, a od 1 listopada 2002 jest prowadzone przez
    PKO Bank Polski SA. "

  • 4. Data: 2003-05-14 20:45:07
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    napisał w wiadomości news:b9t0qr$bbh$1@news.onet.pl...

    > Szukac nie potraficie... ;)

    Szczerze mowiac to nie szukalem :)
    W pracy skorzystalem z tego co Ty wyszperales :))))))))

  • 5. Data: 2003-05-15 18:45:05
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Kazimierz wrote:
    > Szczerze mowiac to nie szukalem :)
    > W pracy skorzystalem z tego co Ty wyszperales :))))))))

    Hy, hy - dlatego tak niechetnie sie dziele tym co wyszperalem ;) Ale
    mam nadzieje, ze jak juz sie tytulu dorobie, to wydam jakies
    ksiazeczki czy cos ;) To bedzie mozna zrzynac ile wlezie :)