  • 11. Data: 2003-05-14 21:06:35
    Temat: Re: Mieszkaniowy w Millenium - jakie pulapki czekaja?
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

    "Jamesi" <j...@p...onet.pl> wrote in message
    news:b9u9bc$i86$1@news.lublin.pl...

    > Ten argument można olać - po wejsciu do EU (czyli niedługo) bedzie
    "przymus"
    > bezprowizyjnej wczesniejszej wplaty...

    Witam,

    Pytalem juz o to na pl.soc.prawo. Jedyna odpowiedz zawierala wyrazona
    watpliwosc, ze prawo nie dziala wstecz i dla umow zawartych teraz moze nie
    byc to takie oczywiste. Az do czasu gdy ktos wygra batalie sadowa z bankiem.

  • 12. Data: 2003-05-14 21:54:00
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    WaSyL wrote:
> [...]

    He he, wolałbyś żeby Ci kazała zapamiętać? ;)
    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 13. Data: 2003-05-15 00:23:28
    Od: j...@p...onet.pl

    > Jak bierzesz w PLN to idź jeszcze do Kredyt Banku. Tam nie ma "promocji".

    Tam jest wymog PITa za 2 ostatnie lata, ktorego nie przeskocze, bo po prostu
    nie skladalem

  • 14. Data: 2003-05-15 09:52:48
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

    "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl> wrote in message

    > Nie mowie jeszcze hop, jutro wybieram sie do BPHPBK. Tam nie ma ani wyceny
    > (do jakiejs kwoty kredytu iczywiscie) ani oplaty za czesciowa wczesniejsza
    > splate (za calkowita wczesniejsza splate jest, ale nie oczekiwalbym tego
    po
    > sobie szybko, hehe). Napisze jak bylo.

    Bylem i generalnie smiesznie. Pani jadla ciacho, jak mnie zobacyzla to je
    odlozyla. Jak nie masz tam konta to prowizja za udzielenie 2.5%, a prowizja
    doliczana do oprocentowania kredytu tez spora: dla CHF z prowizja % wynosi
    3,3 - 3,4. Chyba im podziekuje i wybiore sie do Millennium.

  • 15. Data: 2003-05-15 20:45:48
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > prowizja i fakt, ze na pytanie jakie dokumenty mam przedstawic pani wyjela
    > dlugopis i kartke i zaczela pisac. No nie spodzielwalem sie tego :-)

    To idż do innego Oddziału i żądaj prowizji 0,9%; tyle z reguły biorą.

  • 16. Data: 2003-05-15 20:47:38
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > prowizja i fakt, ze na pytanie jakie dokumenty mam przedstawic pani wyjela
    > dlugopis i kartke i zaczela pisac. No nie spodzielwalem sie tego :-)
    W KB jest też ubezpieczenie na życie, ale bezpłatne - płaci bank.

  • 17. Data: 2003-05-15 20:49:43
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > prowizja i fakt, ze na pytanie jakie dokumenty mam przedstawic pani wyjela
    > dlugopis i kartke i zaczela pisac. No nie spodzielwalem sie tego :-)

    Idz do innego Oddziału; z reguły prowizja wynosi 0,9%. W KB jest też
    ubezpieczenie na życie ale bezpłatne - płaci bank.

  • 18. Data: 2003-05-16 06:23:19
    Od: "Darek" <g...@p...fm>

    W KB nie ma wymogu przedstawiania PIT-a.
    Tylko zaswiadczenie z pracy.
    Do bankow gdzie masz konta sami wystepuja z prosba o informacje o Tobie.
    Ja zlozylem papiery w oddziale na Kabatach. Jedna Pani byla malo przyjemna
    ale zalatwilismy to jednym krotkim telefonem i od razu zrobilo sie milutko.

  • 19. Data: 2003-05-16 06:26:30
    Od: "Darek" <g...@p...fm>

    W BPHPBK jest oplata za wczesniejsza splate wlasnie czesciowa, oczywiscie
    nie procent od splacanej sumy, ale taka operacja wiaze sie z aneksem do
    umowy i kosztuje ok. 100-150 pln.

  • 20. Data: 2003-05-16 06:28:02
    Od: "Darek" <g...@p...fm>

    A moze zapomnisz o CHF??? To dosyc ryzykowne. Mille jest "dobre" o ile nie
    chcesz splacac wczesniej, jesli chcesz to radze zapomniec.