  • 1. Data: 2003-05-14 07:11:07
    Temat: Bankowosc internetowa, elektroniczna zagranica.
    Od: t...@p...onet.pl

    Moze znacie jakies adresy stron bankow zagranicznych oferujacych swoje uslugi
    (bankowosc interentowa, home banking) CHODZI MI O BANKI KTORE NIE MIESZCZA SIE
    W POLSCE :-))) po porstu chce porownac mozliwosci ich z polskimi do pracy
    magisterskiej.

  • 2. Data: 2003-05-14 07:35:42
    Od: j...@p...onet.pl

> [...]
    SIE
    > W POLSCE :-))) po porstu chce porownac mozliwosci ich z polskimi do pracy

    Sprobuj np. tak:
    http://altavista.onet.pl/query.html?q=Bank%2Bweb%2Bs
    ites&kl=XX&sub=Szukaj

  • 3. Data: 2003-05-14 07:48:51