  • 1. Data: 2003-04-28 15:32:46
    Temat: Logowanie do mBanku - juz dziala !!
    Od: "Slawek Owoc" <s...@d...agh.edu.plspam>

    Heh moze bede pierwszy ;))

    Slawek

  • 2. Data: 2003-04-28 15:40:28
    Temat: Re: Logowanie do mBanku - juz dziala !!
    Od: "mmm" <a...@i...pl>

    "Slawek Owoc" <s...@d...agh.edu.plspam> wrote in message
    news:b8jhhq$fqs$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...
    > Heh moze bede pierwszy ;))
    > Slawek

    Dziala !!! ;)
    Moj maly kochany mbank, a juz chcialem przenosic kase bo myslalem ze Mr
    Kostrzewa zle zainwestowal ;))

  • 3. Data: 2003-04-28 16:28:24
    Od: "lelek" <l...@g...pl>

    > Dziala !!! ;)
    > Moj maly kochany mbank, a juz chcialem przenosic kase bo myslalem ze Mr
    > Kostrzewa zle zainwestowal ;))

    Ale predkosc nie jest rewelacyjna....

    Lelek

  • 4. Data: 2003-04-28 18:02:27
    Od: Madziak <e...@...sigu>

    Już nie działa...........

    --
    pzdrw, Madziak
    Rybnik
    onspring at tlen.pl

  • 5. Data: 2003-04-28 18:19:05
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    "Slawek Owoc" <s...@d...agh.edu.plspam> napisał w wiadomości
    > Heh moze bede pierwszy ;))

    IMHO działało przez cały dzień.... ino jakoś straasznie wolno ;-)

    Ale teraz fucktycznie hula aż miło...

    RJCz

  • 6. Data: 2003-04-28 18:57:48
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

    Rafał J. Czekała <r...@w...pl> napisał w

    > Ale teraz fucktycznie hula aż miło...

    Chyba żartujesz!

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)

  • 7. Data: 2003-04-28 19:02:59
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org> napisał w
    wiadomości news:b8jtk0$fir$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Chyba żartujesz!

    Napisał przecież: fuck
    :-)))

  • 8. Data: 2003-04-28 19:10:27
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    "berdycz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
    > "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org> napisał w
    > wiadomości news:b8jtk0$fir$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Napisał przecież: fuck

    ej panowie ;-)
    NIe żartuję! Hula aż miło - jest 21.10

    RJCz

  • 9. Data: 2003-04-28 19:22:11
    Od: "olo" <k...@t...usunto.pl>

    > ej panowie ;-)
    > NIe żartuję! Hula aż miło - jest 21.10

    Gdzie ty masz łącze ?

    pewnie z pokoju administratora mbanku :-)

    mbank już od wczoraj chodził syfiaście
    dzisiaj nie działał do około 17-tej wogóle

    a teraz chodzi ale tak dramatycznie słabo że aż mi niedobrze - bo głupie
    wysłanie przelewu idzie sobie w tle od paru minut

    łączę sie z Krakowa - teraz w domu na SDI
    wcześniej z pracy na 2 mbitowym Crowleyu

  • 10. Data: 2003-04-28 19:28:17
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > NIe żartuję! Hula aż miło - jest 21.10