  • 1. Data: 2003-04-28 13:59:34
    Temat: Lukas bank-tak powinno być w każdym, ale nie tu
    Od: c...@o...pl

    Witam

    Nie wiem czy wszyscy pamiętają, ale w Lukas banku można zostać poczęstowanym
    herbatą lub kawą - ale nie wszędzie. O tym zwyczaju Lukas banku zapomnieli
    pracownicy tego banku w Opolu przy ulicy Krakowskiej. Byłbym wdzięczny gdyby
    raczył ktoś o tym ich poinformować.

    pzd
    cassian

  • 2. Data: 2003-04-28 14:33:32
    Temat: Re: Lukas bank-tak powinno być w każdym, ale nie tu
    Od: Marek Ciesielski <m...@k...chip.pl>

    On 28 Apr 2003 15:59:34 +0200, c...@o...pl wrote:

> [...]
    >pracownicy tego banku w Opolu przy ulicy Krakowskiej. Byłbym wdzięczny gdyby

    Żebyś tylko takie kłopoty miał.

    pozdrawiam,
    --
    Marek Ciesielski

    \ | ___|
    |\/ | | m...@k...chip.pl
    _| _|\____|

  • 3. Data: 2003-04-28 15:09:59
    Od: "stary wieśniak" <w...@o...pl>

    a co powiedzieć o śmierdzącym oddziale w Lublinie na Krakowskim
    Przedmieściu - zwykle czynna połowa stanowisk, kolejka na ok. 40 minut
    stania to standard, obsługa lekko znudzona.
    w Oddziale na Nałęczowskiej wprost przeciwnie - pewnie dlatego, że centrala
    piętro wyżej ...

  • 4. Data: 2003-04-28 15:35:25
    Od: "Sawinski Piotr" <w...@p...com.pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]
    > Lukas banku zapomnieli pracownicy tego banku w Opolu przy ulicy
    > Krakowskiej. Byłbym wdzięczny gdyby raczył ktoś o tym ich

    Oddzial: Legnica - ul. Fabryczna ('Real')
    Data: 19 kwietnia 2003
    Czynnosc: otworzenie rachunku e-konto pro
    Kawa: brak

    Oddzial: j.w.
    Data: 28 kwietnia 2003
    Czynnosc: odebranie karty do rachunku
    Kawa: brak (no okej nie trwalo to dluzej niz 3 minuty;)

    --
    Sawinski Piotr

  • 5. Data: 2003-04-28 16:36:02
    Od: c...@o...pl

    Nie chciałem się zbytnio rozpisywać, ale jak już piszecie to wyleję cały dzban
    wody.

    1. Profesjonalizm pracowników na bardzo niskim poziomie-na pytanie rozwiązania
    problemu otrzymałem 3 sprzeczne informacje od "doradcy bankowego" (ciekawe czy
    sprzeczność nazw ? dordaca i dezinformator).

    2. Obsługa bardzo nie miła, a staram się być bardzo kulturalny wobec
    wszystkich ludzi nawet tyvh nie wychowanych, co w tym pseudo banku wymaga dużo
    wysiłku.

    3. Lukaslinia - nie wiem komu to potrzebne skoro nic nie można przez nią
    załatwić, klient przełączany do kilku specjalitów po kolei - i nie marz że coś
    załatwisz.

  • 6. Data: 2003-04-28 19:35:56
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Dell" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > MAM KONTO W LUKASIE I POMIMO WASZYCH ZŁYCH OPINII JA JESTEM ZADOWOLONY

    To jak juz jestes taki zadowolony, to przeczytaj etykiete usenetu np na

    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

    --
    JaKi

  • 7. Data: 2003-04-28 19:36:09
    Od: "Dell" <b...@p...onet.pl>

    MAM KONTO W LUKASIE I POMIMO WASZYCH ZŁYCH OPINII JA JESTEM ZADOWOLONY
    ZAWSZE DOSTAJE KAWĘ I CO CIEKAWE PEŁNA INFORMACJĘ MOZE MA SZCZĘŚCIE BO MAM
    KONTO W GLIWICACH.
    A MOŻE DLATEGO ŻE JESTEM CZŁOWIEKIEM W STOSUNKU DO DRUGIEGO CZŁOWIEKA
    ?(KOBIETY)

  • 8. Data: 2003-04-28 20:28:55
    Od: LeszekR. <l...@k...otnok.pl>

    [ Jakiś czas temu, Dell napisał(a): ]

    >MAM KONTO W LUKASIE I POMIMO WASZYCH ZŁYCH OPINII JA JESTEM ZADOWOLONY

    Dzisiaj w Lukasie składałem przelew na konto US, bo w XXI w. Lukasowi widać
    ciężko jest udostępnić taką możliwość via net. Ale, Pani zaczęła wklepywać mój
    przelew jako standardowy. Na moją sugestię iż przelewy do US wymagają
    specjalnek formatki najpierw się obruszyła iż dotyczy to tylko ZUS, a póżniej
    jednak sprawdziła i okazało się że musi przelew wklepywać drugi raz. Dla mnie
    od kawy ważniejsza jest wiedza pracownika bo ona świadczy o banku a nie kawa.

    PS. Chociaż Pani kawę proponowała.

    Pozdrawiam, LeszekR.

  • 9. Data: 2003-04-28 20:31:24
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Sawinski Piotr" <w...@p...com.pl> napisał w wiadomości

    > Oddzial: Legnica - ul. Fabryczna ('Real')
    > Data: 19 kwietnia 2003
    > Czynnosc: otworzenie rachunku e-konto pro
    > Kawa: brak

    Hmmm... w sumie sam sobie zwykle robię kawę w Lukasie i to tylko, jak jest
    kolejka... Jeszcze mi nie zaproponowano...
    Generlanie automat jest też do obsługi przez klientów - tak mi się
    przynajmniej wydaje... :-)

    Chociaż niekiedy jest głupio ustawiony. W Rudzie Śląskiej i w Zabrzu
    ustawiony jest za stanowiskami... Trzeba się przepychać do niego i troszkę
    tak dziwnie samemu sobie robić tę kawę... ;-)

    Za to fajnie ustawiony jest w Katowicach na Kościuszki - zaraz przy wejściu.
    W lato stał też pojemnik z wodą mineralną :-) Tak powinien być ustawiony ten
    automat w każdym oddziale!

    Właśnie - na ichniej www jest reklama "kawa albo herbata?". No to ja się
    pytam co jest z tą herbatą ?? :-)))

    A tak reasumując - niestety ustawienie tych automatów w połączeniu z brakiem
    chęci przygotowania kawy przez obsługę powodują raczej, iż stał się z tego
    raczej reklamowy gadżet. Bo nie widziałem jeszcze nikogo, kto poszedłby
    sobie zrobić kawę... no serio... ;-)

    [cały ten post należy traktować z lekkim przymrużeniem oka, choć
    niekoniecznie ;-)]

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 10. Data: 2003-04-28 20:53:37
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > raczej reklamowy gadżet. Bo nie widziałem jeszcze nikogo, kto poszedłby

    Mi szczerze mówiąc nigdy nie zaproponowano kawy, a ponieważ nigdy nie
    widziałem, żeby ktokolwiek sam sobie tę kawę robił, to i nigdy jej nie
    piłem. ;(
    Dobra jest chociaż? ;]

    --
    Pozdrawiam,