    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Merytoryczne pułapki
    Date: Wed, 7 Nov 2012 01:57:03 +0100

    Meritum łamie umowę, szukając dziury w całym, czyli niezgodności daty rozpoczęcia
    działalności gospodarczej. Zatem ja, przekazując sprawę [Bogu, składam wniosek
    Ideologiczny i zarządzam swym Eltom ewakuację merytoryczną...] jej Ekscelencji,
    składam wniosek Ideologiczny... [tak będzie dobrze... oby tylko nikt moich myśli
    nie odczytał, nie zrozumiał moich planów... wiem, że jesteśmy oszukiwane, że
    żyjemy w podziemiach niepotrzebnie, że Bóg nie umarł, ale nie chcę drażnić mych
    sióstr pisaniem o Bogu... niech zostanie oficjalnie, że mam na swej myśli nie
    Boga, lecz Jej Ekscelencję... jak to mówią -- Bogu ogarek a biskupowi świecę,
    aby mógł dać swej kochance, gdy już jej nie zechce rżnąć... po co mam drażnić
    me siostry pisaniem o bogu? -- ileż to krwi wylano w trosce o jedynego Boga...]

    https://wnioski.ideabank.pl/wniosek_zlozony/polec-go
    spodarcze-konto-z-tabletem/1/1

    Nie można określić poprawnie ww. daty -- uległy zmianom REGONy itp., przez co
    nieoczekiwanej zmianie uległy także daty rozpoczęcia działalności gospodarczej...

    -- Więc Kowalska czy Nowak?!
    -- Od urodzenia nazywam się Izabela Nowak, ale...
    -- Ale teraz to pani chce nazywać się Kowalska?!
    -- Teraz nazywam się Izabela Kowalska, bo...
    -- Bo myli się pani w swych zeznaniach!
    -- Nie mylę, ale...
    -- Żadne ale! Pani kłamie, nie zna pani swego nazwiska!
    -- Wyszłam za...
    -- Nie interesuje mnie to, gdzie pani wyszła...
    -- Nie gdzie, ale...
    -- Ani dokąd pani wyszła...
    -- Za...
    -- Ani za jakie drzwi czy wrota!!!
    -- No właśnie...
    -- Co właśnie?!
    -- Pani, nie pa...
    -- Pani!! Pani!! Oczywiście, że pani, nie pan!!!
    I żadne pa, ale do widzenia!!!

    -=-

    Innymi słowy -- nie widzę winy we Wromku. Zaś Meritum wisi mi 3 dychy z RORu
    Gruponowego (czy jakoś tak) i oczywiście kasę odWromkową. :) Ponadto powinien
    mi zapłacić za utrudnienia związane z niezgodnym PINem i oddać mi 3 grosze oraz
    zapłacić za swe niezdecydowanie co do określenia zewnętrzności lejnej.

    Merytoryczne konta (ROR i firmowe) mej matki uważam za skazane na kasację. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'