  • 1. Data: 2012-11-07 08:14:18
    Temat: Czy Mille daje MB 3% za drobne u Płaza?
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    <subj>

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 2. Data: 2012-11-07 08:28:55
    Temat: Re: Czy Mille daje MB 3% za drobne u Płaza?
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2012-11-07 08:14, SQLwiel wrote:
    > <subj>

    nie daje. MCC 4900.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2012-11-07 08:58:27
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-11-07 08:28, darnok pisze:
    > On 2012-11-07 08:14, SQLwiel wrote:
    >> <subj>
    >>
    > nie daje. MCC 4900.

    A gdzie Ty widzisz ten MCC, bo ja nie potrafię dojrzeć? Na slipie, wyciągu?

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel

  • 4. Data: 2012-11-07 08:59:27
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu środa, 7 listopada 2012 08:14:21 UTC+1 użytkownik SQLwiel napisał:
    > <subj>

    Nie daje.
    Poki Real sie nie zlituje, pozostaja keszbeki na Orlenie :(

    --
    pozdr.
    ls

  • 5. Data: 2012-11-07 10:11:45
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2012-11-07 08:58, SQLwiel wrote:

    > A gdzie Ty widzisz ten MCC, bo ja nie potrafię dojrzeć? Na slipie, wyciągu?

    Nie widac. Jest to wiedza grupowa :)
    Ale potwierdzona przeze mnie empirycznie. Zaplacilem karta dobrego
    rachunki i wczoraj zwrotu nie dostalem.
    co do MCC byc moze ktos zaplacil raz np ASynciem - tam widac MCC.

  • 6. Data: 2012-11-07 10:16:30
    Od: luc <b...@g...net>

    W dniu środa, 7 listopada 2012 10:11:19 UTC+1 użytkownik darnok napisał:

    > Nie widac. Jest to wiedza grupowa :)
    >
    > Ale potwierdzona przeze mnie empirycznie. Zaplacilem karta dobrego
    >
    > rachunki i wczoraj zwrotu nie dostalem.
    >
    > co do MCC byc moze ktos zaplacil raz np ASynciem - tam widac MCC.

    No mi się zdarzyło, jak sprawdzałem kiedyś, czy da się wyciągnąć w ten sposób
    dodatkowy bonus z KK BGŻ... Ale ich lista uznawanych MCC nie zawiera tego numeru :-(

    pzdrwm
    luc

  • 7. Data: 2012-11-07 10:17:07
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ls" 7...@g...co

    : Nie daje.
    : Poki Real sie nie zlituje, pozostaja keszbeki na Orlenie :(

    Mnie realna kobieta powiedziała, że real nie zlituje się.
    I mnie to nawet odpowiada, bo w Auchan jabłka kosztują 0.89 pln
    za kilogram, zaś w realu są drogie -- 1,29 pln... Podobnież
    z innymi cenami...

    Obsługa Or_Lenowa jest uprzejma, guma do żucia jest mi potrzebna...
    Stacji cała masa... Jadąc tam (do Auchan przykładowo) mogę kupić
    paczkę gumy do żucia i wracając mogę kupić następną... No i na
    stacjach też mogę poczytać czasopisma... Galerie handlowe są
    duże, strata czasu związana z dojściem do ,,czytelni'' nieco
    zniechęca do zdobywania wiedzy... Wjazd na stację jest zarazem
    tańszy (brak kilometrowych jazd po parkingach) i szybszy,
    i bezpieczniejszy, bo mniejszy tam ścisk...

    Eksploracja nowych przestrzeni życiowych nie jest zła. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2012-11-07 10:40:37
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    Zajrzyj do Twego własnego wątku "wykręcanie, dla wtajemniczonych"

  • 9. Data: 2012-11-07 14:13:54
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu środa, 7 listopada 2012 10:17:20 UTC+1 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:

    > Obsługa Or_Lenowa jest uprzejma, guma do żucia jest mi potrzebna...
    > Stacji cała masa...

    Ja mam z Orlenem maly problem: nie wiem, co tam kupowac.
    Raz w tyg. kupuje gazete z programem TV + keszbek.
    Ale to daje tylko 4-5 keszbekow na miesiac, co jak wiadomo, jest stanowczo za malo.
    Gumy do zucia nie uzywam, paliwa tam nie tankuje, zas jak cos jest tam drozej, niz
    gdzie indziej, to nie chce przeplacac.
    Pytanie wiec: co w Orlenie, poza gazetami, jest w dobrej cenie, no i warte kupienia?

    --
    pozdr.
    ls

  • 10. Data: 2012-11-07 14:23:58
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-11-07 14:13, ls pisze:

> [...]
    gdzie indziej, to nie chce przeplacac.
    > Pytanie wiec: co w Orlenie, poza gazetami, jest w dobrej cenie, no i warte

    Ja kupuję piwo. Carslberg za 4zł. Owszem, drogo. Ale nie mam ograniczeń
    ilościowych i nic się nie zmarnuje.
    Zakładając bandycką marżę, to piwo jest warte 2zł, dostaję 6zł MB, więc
    jestem 4zł do przodu na każdym takim zabiegu.
    A, że Orlen się przy okazji na tej marży obłowi - cóź - należy mu się za
    tę ficzerę.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.