  • 1. Data: 2012-08-30 18:11:40
    Temat: konto na hasło
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    Myślałem, że to już tylko w filmach typu vabank.
    A właśnie w TV w "Panoramie" mówią, że Marcin P. miał takowe.
    Które banki w PL to oferują? Ma ktoś regulaminy?

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 2. Data: 2012-08-30 18:24:08
    Temat: Re: konto na hasło
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "SQLwiel" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Myślałem, że to już tylko w filmach typu vabank.
    > A właśnie w TV w "Panoramie" mówią, że Marcin P. miał takowe.
    > Które banki w PL to oferują? Ma ktoś regulaminy?

    W PL żaden bank tego nie oferuje (chyba że jakoś nieoficjalnie, na zasadzie
    jakichś nielegalnych umów w ramach p-b). Natomiast za granicą (i to niezbyt
    odległą, choć naturalnie nie mówimy tu o Eurosojuzie) jak najbardziej to
    funkcjonuje w realnym świecie (i raczej będzie funkcjonowało bez względu na
    zapędy różnych tam socjalistów i globalnej kontroli przepływów).

    W EU jest chyba z definicji niemożliwe oferowanie czegoś takiego, ze względu
    na którąś eurozwiązkową dyrektywę. Podobnie w USA się nie da (tu z kolei
    jakiś przepis wprowadzony po wypadku z WTC, wcześniej chyba było to możliwe,
    choć nie wiem czy aż do 2001 roku).

    Idąc dalej, jeśli Marcin P. miał takowe, to nie za bardzo wiem, w jaki
    sposób polskie państwo miałoby się o tym dowiedzieć, przecież chyba go nie
    torturowali... A raczej nie był też takim idiotą, aby do banku w którym to
    potencjalnie miał kierować jakieś przelewy z terytorium EU. No chyba, że
    poczuł wyrzuty sumienia, że miał taki rachunek (na którym zapewne wcześniej
    były nawet środki, hahaha) i sam o tym powiedział.

    "Panoramy" nie oglądałem, ale zapewne jest to po prostu jakiś wymysł.