  • 11. Data: 2003-03-09 12:27:34
    Temat: Re: Mbank znowu w dol
    Od: gogo <1...@w...pl>

    On Sun, 9 Mar 2003 12:47:06 +0100, "MaDeR" <S...@w...pl> wrote:

    >Ja mam tę samą historię... tj kiedy zakłądałem konto, to było 6%... kiedy
    >przelałem swoje pieniadze, to mniej więcej wtedy zjechało do 5,5%... :/

    % spadaja we wszystkich bankach...... skutek obnizania stop
    procentowych przez RPP

  • 12. Data: 2003-03-09 16:59:06
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > Ja mam tę samą historię... tj kiedy zakłądałem konto, to było 6%... kiedy
    > przelałem swoje pieniadze, to mniej więcej wtedy zjechało do 5,5%... :/

    a co maja powiedziec Ci, co zakladali konto jak bylo chyba ze 16% ;-) ?
    Oczywiscie to zart. Stopy leca, bo stopy leca i nie ma co plakac.
    Jak tam bylo 16 to gdzie indziej 8, jak tu jest 5,5 to gdzie indziej 3.

    Kto nie kupil rok temu piecioletnich obligacji na 15% niech placze ;-)
    albo kupuje dzis takiez na 5,5% bo za rok bedzie plakal, ze sa na 3%
    a ,,rok temu byly na 5,5''....

    pozdrawiam

    romekk

  • 13. Data: 2003-03-09 17:36:33
    Od: brodsky <b...@i...BezTego.pl>

    On Sun, 9 Mar 2003 00:10:49 +0100, Tomasz Nowak wrote:

    >Cholera, to chyba przeze mnie ;)
    >Spodobało mi się 6% oprocentowanie eMAXa, więc otworzyłem tam konto
    >i przelałem oszczędności.. Po czym natychmiast bank obniżył
    >oprocentowanie do 5,5%, a teraz widzę 5,2%..
    >Chcą mnie wygonić, czy co? ;)

    Wręcz przeciwnie. Przecież pieniądze z eKonta możesz praktycznie od ręki
    włożyć w jakiś FO czy FH i tylko spoglądać od kiedy niekiedy, jak ci
    zawartość puchnie w stopniu nawet 3-krotnie przewyższającym w/w
    oprocentowanie. Jak dla mnie, to obecnie mogliby zmniejszyć % nawet do
    zera, byleby nie wprowadzali żadnych opłat stałych. Bo tych nie lubię.

    --
    Maciek

  • 14. Data: 2003-03-10 09:00:19
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

> [...]

    Fakt.
    Ale dajmy mu jeszcze szanse...
    Oprocentowanie kredytow moze spasc pozniej niz depozytow

    > Te kredyty, które są oparte o WIBOR spadają. Niedawno była na ten temat
    duża
    > dyskusja. Niektórzy uważali, że ja nie mam racji; twierdziłem, że należy
    brać
    > kredyty długoterminowe tylko w oparciu o stawki rynku międzybankowego.
    > Zobaczymy co będzie dalej. Tensor1.

    Oj Tensor, troche sie robisz nudny....;-)
    KTORE banki udzielaja kredytow odnawialnych w ROR w oparciu o WIBOR?
    O takich jest teraz mowa, a nie o twoim kredycie hipotecznym.
    Nie do kazdego pytania pasuje twoja standardowa odpowiedz...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 15. Data: 2003-03-10 12:02:50
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Kulka wrote:

    > No dobrze, ale co to obchodzi detalicznego klienta? Chyba mało kto ma w
    > jednym banku depozyt i kredyt (pomijając jakieś szczególne przypadki).
    > Wybiera się po prostu inny bank gdzie kredyt jest tańszy (a lokaty to
    > chyba tylko dla fanatyków banków albo zaciekłych przeciwników OFI
    > zostały...)

    Ja tam mam eKonto z linią kredytową i raz saldo>0 a innym razem saldo<0.

    pzdr

    Tomek

  • 16. Data: 2003-03-10 12:14:17
    Od: Kulka <r...@p...onet.pl>

  • 17. Data: 2003-03-10 12:39:35
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kulka" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Wybiera się po prostu inny bank gdzie kredyt jest tańszy (a lokaty to
    > chyba tylko dla fanatyków banków albo zaciekłych przeciwników OFI

    Ja aktywnie korzystam z eKonta - tzn, ze swobodnie przekraczam cienka linie
    miedzy plusem i minusem przynajmniej raz na miesiac.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia
    l...@p...onet.pl

  • 18. Data: 2003-03-10 15:21:36
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> napisał:

    > Oj Tensor, troche sie robisz nudny....;-)

    ;-))

    > Nie do kazdego pytania pasuje twoja standardowa odpowiedz...;-)

    ROTFL

  • 19. Data: 2003-03-10 19:29:35
    Od: Walasek Przemysław <p...@p...w.pl>

    In article <b4frsq$jfm$2@okapi.ict.pwr.wroc.pl>, r...@p...com.pl
    says...

    > a co maja powiedziec Ci, co zakladali konto jak bylo chyba ze 16% ;-) ?
    > Oczywiscie to zart. Stopy leca, bo stopy leca i nie ma co plakac.
    > Jak tam bylo 16 to gdzie indziej 8, jak tu jest 5,5 to gdzie indziej 3.
    BZ poszedl dalej, wlasnie czytam informacje ze na moim koncie mam 0%
    oprocentowania i 5 PLN za obsluge konta... Jutro rozwiazuje ten
    zlodzejski uklad i ide do slaskiego tam przynjmniej odsetki na oplaty mi
    starcza (no w czesci).

    --
    Z powazaniem
    Walasek Przemyslaw