  • 1. Data: 2003-03-07 10:22:01
    Temat: Ubezpieczenie posagowe - jaka grupa?
    Od: g...@...pl

    Czy jest jakaś grupa nt. ubezpieczeń? Mam pytanie co do u. posagowego i nie
    wiem gdzie je najlepiej zadać...

    Michał

  • 2. Data: 2003-03-07 11:22:44
    Temat: Re: Ubezpieczenie posagowe - jaka grupa?
    Od: "Grzexs" <g...@g...pl>

    > Czy jest jakaś grupa nt. ubezpieczeń? Mam pytanie co do u.
    posagowego i nie
    > wiem gdzie je najlepiej zadać...
    >
    > Michał

    Ja też się dołączam! Żona ma cóś takiego sprzed 20 lat, w PZU
    proponują jej 200 PLN.

    Grzexs

  • 3. Data: 2003-03-07 12:37:39
    Temat: Odp: Ubezpieczenie posagowe - jaka grupa?
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@g...pl>

    Użytkownik <g...@...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:7...@n...onet.pl...
    > Czy jest jakaś grupa nt. ubezpieczeń? Mam pytanie co do u. posagowego i
    nie
    > wiem gdzie je najlepiej zadać...

    alt.pl.biznes.ubezpieczenia

  • 4. Data: 2003-03-07 14:50:36
    Od: "krab" <_...@h...pl____>

    Użytkownik "Grzexs" <g...@g...pl> napisał w wiadomości news:b4a4b7$8f9>
    > Ja też się dołączam! Żona ma cóś takiego sprzed 20 lat, w PZU
    > proponują jej 200 PLN.

    oczywiscie mowisz o sumie ubezpieczenia do wplaty jaki jej oferuja :-))
    niestety niespecjalnie ciekawym pomyslem bylo ubezpieczac sie posagowo przed
    laty, a i te obecne oferty sa na niewiele wyzszym poziomie
    Wszystko ladnie wyglada na ich kolorowych wykresach - na ktorych zachwalaja
    dochodowosc na poziomie 80 do 100% rocznie - hi hi
    takie zyski - mozliwe jest tylko w piramidach finansowych (a i to nie dla
    wszystkich) :-)) rzeczywistosc przy wyplacie zazwyczaj powala z nog :-(

  • 5. Data: 2003-03-07 16:54:55
    Od: "pedroz" <p...@g...pl>

    >Ja też się dołączam! Żona ma cóś takiego sprzed 20 lat, w PZU
    >proponują jej 200 PLN.

    Ja juz to przerobilem. Mialem taka polise w PZU. Zaproponowali na poczatku cos
    ok. 3k, po odwolaniach podniesli do 5k, a po wygranej sprawie w sadzie
    skonczylo sie na 10k :)

    --
    pzdr
    pedroz