  • 1. Data: 2003-03-07 12:25:55
    Temat: Mbank znowu w dol
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    7 marca 2003 roku mBank zdecydował się na zmianę oprocentowania.
    Decyzja ta podyktowana została systematycznym spadkiem stopy WIBOR i
    obniżką stóp procentowych przez Radę Polityki Pieniężnej.
    Od 10 marca 2003 roku oprocentowanie nominalne rachunków w mBanku
    wynosi:
    dla lokaty a vista eMAX 5,20%; dla rachunków eKONTO, izzyKONTO oraz
    mBIZNES KONTO 4,20 %.
    Obniżenie oprocentowania dotyczy również lokat terminowych (mLOKATA i
    eMAX Lokata).

    begin 666 01.gif
    K1TE&.#EA`0`!`(#_`,# P ```"'Y! $`````+ `````!``$```("1 $`.P``
    `
    end

  • 2. Data: 2003-03-07 13:56:24
    Temat: Re: Mbank znowu w dol
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ROBBO 2" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mBIZNES KONTO 4,20 %.
    > Obniżenie oprocentowania dotyczy również lokat terminowych (mLOKATA

    A kredyty ani punktu w dol :-(

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia
    l...@p...onet.pl

  • 3. Data: 2003-03-07 14:27:59
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

> [...]
    > mBIZNES KONTO 4,20 %.
    > Obniżenie oprocentowania dotyczy również lokat terminowych (mLOKATA

    wcale sie nie dziwie
    strumien pieniedzy do mBanku nie zmienil sie na strumien pieniedzy z mBanku
    wiec tak jak w reklamie dosi: po co mBank ma przeplacac jak przy
    nizszym % i tak ma duzo depozytow

    PiotR

  • 4. Data: 2003-03-07 16:29:50
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > mBIZNES KONTO 4,20 %.
    >      Obniżenie oprocentowania dotyczy również lokat terminowych (mLOKATA i

    Obiektywnie patrząc, 5,20% jest to jednak dość duże oprocentowanie. Skończyły
    się jednak czasy, gdy reakcja na decyzje RPP były dość powolne - ogromna strata
    BRE. Tensor1.

  • 5. Data: 2003-03-07 17:33:41
    Od: "MaDeR" <S...@w...pl>

    Chwileczkę, podobno kolejna obniżka stóp ma być na _końcu_ marca, a nie
    początku?!

    Jak tak dalej pójdzie to za parę meichów oprocentowanie bedzie jak w PeKaO
    skąd się wyniosłem właśnie do mBanku... czego i sobie i mu NIE życzę.

    Paweł Papierkowski "MaDeR" - m...@w...pl
    Moja strona: http://inq.prv.pl/
    Wystrzegaj się tego, który zakazuje ci Informacji,
    gdyż jego serce śpiewa o zostaniu twoim panem...

  • 6. Data: 2003-03-07 20:45:03
    Od: Marcin Kozłowski <s...@U...pl>

    Użytkownik "Lopez" <l...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:b4a89i$eu2$1@news.onet.pl...
    > A kredyty ani punktu w dol :-(

    no wlasnie... :(
    zaczyna sie i w mBanku zwiekszanie roznicy miedzy oprocentowaniem konta a
    oprocentowaniem linii kredytowej...

    pozdro
    SirmarK

  • 7. Data: 2003-03-08 09:25:46
    Od: gogo <1...@w...pl>

    On Fri, 7 Mar 2003 21:45:03 +0100, Marcin Kozłowski <s...@U...pl>
    wrote:

> [...]
    >
    >no wlasnie... :(
    >zaczyna sie i w mBanku zwiekszanie roznicy miedzy oprocentowaniem konta a

    A podobno mialy spadac kredyty... tak mialo byc wg. MF, czyzby Kolodko
    sie mylil naciskajac na RPP? ;)

  • 8. Data: 2003-03-08 18:09:47
    Od: t...@p...onet.pl

    > A podobno mialy spadac kredyty... tak mialo byc wg. MF, czyzby Kolodko
    > sie mylil naciskajac na RPP?   ;)

    Te kredyty, które są oparte o WIBOR spadają. Niedawno była na ten temat duża
    dyskusja. Niektórzy uważali, że ja nie mam racji; twierdziłem, że należy brać
    kredyty długoterminowe tylko w oparciu o stawki rynku międzybankowego.
    Zobaczymy co będzie dalej. Tensor1.

  • 9. Data: 2003-03-08 23:10:49
    Od: "Tomasz Nowak" <t...@n...netventure.pl>

    ROBBO 2 <r...@o...pl> wrote:

> [...]

    Cholera, to chyba przeze mnie ;)
    Spodobało mi się 6% oprocentowanie eMAXa, więc otworzyłem tam konto
    i przelałem oszczędności.. Po czym natychmiast bank obniżył
    oprocentowanie do 5,5%, a teraz widzę 5,2%..
    Chcą mnie wygonić, czy co? ;)

    --
    Tomek

  • 10. Data: 2003-03-09 11:47:06
    Od: "MaDeR" <S...@w...pl>

> [...]
    > i przelałem oszczędności.. Po czym natychmiast bank obniżył
    > oprocentowanie do 5,5%, a teraz widzę 5,2%..

    Ja mam tę samą historię... tj kiedy zakłądałem konto, to było 6%... kiedy
    przelałem swoje pieniadze, to mniej więcej wtedy zjechało do 5,5%... :/

    Nie wiem, kiedy mi cierpliwość się skończy, ale jesli tak dalej będzie, to
    za parę miesięcy pewnie będę się zastanawiał poważnie nad zmianą banku...
    jeśli ktoś z mBanku to czyta, to uprzedzam, że wprowadzenie stałych opłat
    "za powietrze" (tj. za prowadzenie rachunku, za karte do ekonta i inne
    takie) RADYKALNIE przyśpieszy ten proces.

    Ciekawe, ilu młodych ludzi założyło konto w mbanku włąśnie z powodu
    wysokiego % i niemal zerowych opłat? I co zrobią, gdy te zalety znikną?

    Paweł Papierkowski "MaDeR" - m...@w...pl
    Moja strona: http://inq.prv.pl/ (wykreśl _AnTiSpAm z maila)