  • 21. Data: 2004-07-09 13:28:04
    Temat: Re: Mbank - Euronet, czy to nie normalne złodziejstwo ??
    Od: Daniel Karasek <P...@t...moj.adres>

    Był 9 lipiec (piątek) gdy o godzinie 05:46 *Fotech* napisał(a) :

    > A przeciez jest napisane, ze wyplaty z euronetu sa za darmo :P

    o KUUUUUUUUURDE !!!!
    ja mam to samo z przelewami :P

    Daniel
    "Nie kradnij! Rząd nie znosi konkurencji!"

  • 22. Data: 2004-07-09 15:13:34
    Od: "hidie" <h...@o...pl>

    > Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
    > tylko o zasadę... Czy w opłacie za obsługę rachunku nie powinny być takie
    > rzeczy wzięte pod uwagę. ??

    No właśnie "czy wopłacie za obsługe rachunku ..."

    Myślę, że już odpowiedziałeś sam sobie na pytanie o powód istnienia tej
    opłaty...
    hint: mBank nie pobiera opłaty za obsluge rachunków (indywidualnych)

    pozdr
    hidie

  • 23. Data: 2004-07-09 16:05:41
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Użytkownik <s...@p...onet.pl> wrote:
    > Wcale nie przesadził. Wszystkie banki tylko patrzą jakby tu skubnąć
    > swoich klientów - taka branża :)

    Oplata za usluge. Zawsze pozostaje bank spoldzielczy lub skok

    http://www.PRnews.pl Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/

  • 24. Data: 2004-07-09 16:06:23
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    hidie <h...@o...pl> wrote:
    > No właśnie "czy wopłacie za obsługe rachunku ..."

    cytuj dobrze, bo mi w klawiature wsadzasz czyjes wypowiedzi

    http://www.PRnews.pl Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/