  • 1. Data: 2004-09-16 13:23:24
    Temat: BZWBK - promocja kk
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    http://www.bzwbk.pl/u235/navi/201843

    Co oznacza w regulaminie "system PRIME"?

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 2. Data: 2004-09-16 13:30:59
    Temat: Re: BZWBK - promocja kk
    Od: Roman Sąsiada <n...@...hate.spam>

    On 04-09-16 15:23, Maciej Loret wrote:
    > Witam.
    >
    > http://www.bzwbk.pl/u235/navi/201843

    A o już posiadających kartę jak zwykle zapomnieli.
    Podłość ludzka nie ma granic :-(
    --
    Roman Sąsiada
    katoda(znaczek)poczta.onet.pl

  • 3. Data: 2004-09-16 17:06:12
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    Roman Sąsiada:

    >A o już posiadających kartę jak zwykle zapomnieli.
    >Podłość ludzka nie ma granic :-(

    hehe, jak co roku od lat kilku ;)
    widać bardziej im się opłaca przyjmować wypowiedzenia, rozpatrywać wnioski
    od nowa, uruchamiać całą procedurę, wysyłać polecone i przymować je na
    swój (banku) koszt...

    tak już któryś rok z kolei. ja rok w rok rezygnuję z karty i proszę o
    nową - już mam trzecią :) - jak im się tak chce, to mnie tym bardziej ;)))
    warto, zysk tym większy, że dwie karty (normalnie 58+38, a w promocji/od
    nowa 29+19)

    janke

  • 4. Data: 2004-09-17 08:21:41
    Od: "Fajas" <f...@e...pl>

    A o już posiadających kartę jak zwykle zapomnieli.
    Podłość ludzka nie ma granic :-(

    BPH karta za darmo nawet przez cale zycie ;)
    Wystaczy, ze odpowiednio duzo placisz karta

    Fajas

  • 5. Data: 2004-09-17 19:28:49
    Od: "rsa127" <r...@g...pl>

    > Witam.
    >
    > http://www.bzwbk.pl/u235/navi/201843
    >
    > Co oznacza w regulaminie "system PRIME"?

    To jest system, który obsługuje kredyt na karcie (nalicza opłaty i
    oprocentowanie).