  • 11. Data: 2002-01-04 12:37:29
    Temat: Re: Mam izzykartę!!!!!
    Od: "Mark Witanowski" <w...@t...com.au>

    Ja tez poprosze o numer (tylko limit troche maly !!!)

  • 12. Data: 2002-01-05 18:47:42
    Temat: Kupiłem bułki ;)))
    Od: "@nteneum" <k...@p...onet.pl>

    Dzisiaj w końcu udałem się do sklepu w celu zapłaty izzy kartą i wszystko
    poszło gładko. Babka zachowała się w pełni profesjonalnie. Tak trzymać!!!

    @@@@

  • 13. Data: 2002-01-05 23:26:27
    Temat: Re: Kupiłem bułki ;)))
    Od: g...@i...com (Piotr Gralak)

    On Sat, 5 Jan 2002 19:47:42 +0100, "@nteneum"
    <k...@p...onet.pl> wrote:

    >Dzisiaj w końcu udałem się do sklepu w celu zapłaty izzy kartą i wszystko
    >poszło gładko. Babka zachowała się w pełni profesjonalnie. Tak trzymać!!!

    To znaczy jak sie zachowala? Zdziwila sie czy sie nie zdziwila? :-)

    A co do tych bulek - chwaliles sie, ze masz juz 18 lat. Tak wiec czy
    aby na pewno byly to bulki??? :-P

    PGR

  • 14. Data: 2002-01-06 08:34:17
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > A co do tych bulek - chwaliles sie, ze masz juz 18 lat. Tak wiec czy
    > aby na pewno byly to bulki??? :-P

    W sexshopie powiadasz ze bulki kupowal??? :)

    --

    ------
    Amra the Freelancer