  • 1. Data: 2003-02-25 14:50:19
    Temat: Kredyt chipoteczny w złotych czy w fr.szwajcarskicj ?? prosze o rade.
    Od: i...@p...onet.pl

    No właśnie mam problem.Nie wiem na co sie zdecydowac.Chce pozyczyc 36000zł.na
    20 latek. Moje zarobki to netto 1600. Moze ktos doradzic w jakiej walucie to
    wziasc,czy w złotowkach czy we frankach szwajcarskich.

  • 2. Data: 2003-02-25 15:01:31
    Od: "Bonzi" <b...@n...poczta.onet.pl>

    > wziasc,czy w złotowkach czy we frankach szwajcarskich.

    chi, chi, chi... ;-)

    1. Poczytaj archiwum grupy
    2. Używaj słownika ortograficznego
    3. Sprawdź ofertę Multibanku

    Bonzi

  • 3. Data: 2003-02-25 16:04:55
    Od: t...@p...onet.pl

    > chi, chi, chi... ;-)
    >
    > 1. Poczytaj archiwum grupy
    > 2. Używaj słownika ortograficznego
    > 3. Sprawdź ofertę Multibanku
    >
    > Bonzi

    Trudno jest radzić. Jest wiele argumentów za PLN (np. WIBOR3M ciągle spada,
    aktualnie na poziomie 6,30%). Z drugiej strony oprocentowanie w CHF bardzo
    atrakcyjne (trochę powyżej 3%) ale niebezpieczeństwo osłabienia złotówki
    realne. Musisz niestety sam zdecydować. Tensor1.
    PS. Miałem ten sam problem kilka miesięcy temu i zdecydowałem się na PLN.
    Poczytaj dyskusję pt. Symulacja kredytów CHF-PLN z dnia 02.12.2002.