  • 1. Data: 2003-02-25 14:32:33
    Temat: banki komercyjne
    Od: "Goonie" <x...@t...pl>

    czesc witam mam ogromna prosbe jezeli znacie jakies strony lub macie jakies
    informacje dotyczace bankow komercyjnych to prosze o odpowiedz

  • 2. Data: 2003-02-25 14:53:04
    Temat: Re: banki komercyjne
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Goonie wrote:
    > czesc witam mam ogromna prosbe jezeli znacie jakies strony lub
    > macie jakies informacje dotyczace bankow komercyjnych to prosze o
    > odpowiedz

    A co masz napisac prace dyplomowa?
    Zajrzyj heheh na www.nbp.pl
    I jednak bardzo zapraszam do jakowejs biblioteki ;)

  • 3. Data: 2003-02-25 14:53:52
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    www.nbp.pl :)))))

    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )

  • 4. Data: 2003-02-25 15:03:29
    Od: "Goonie" <x...@t...pl>

    Nie to nie jest praca dyplomowa zwykly referat a na stronie nbp juz bylam i
    potrzebuje wiecej informacjiale za te dzieki

  • 5. Data: 2003-02-25 15:11:44
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Goonie wrote:
    > Nie to nie jest praca dyplomowa zwykly referat a na stronie nbp juz
    > bylam i potrzebuje wiecej informacjiale za te dzieki

    No to jako takiej strony nie ma - ale wez jakakolwiek ksiazke do
    bankowosci i masz wszystko czego szukasz..