  • 1. Data: 2003-02-25 15:25:27
    Temat: "Balcerowicz musi odejść!"
    Od: "Marek Kozik" <s...@p...pl>

    Witam!

    Jezeli jest wsrod Was zwolennik autora tego cytatu, polecam strone:
    http://www.mysms.org/send_services.php?id=577079&typ
    e=10

    Pozdrawiam,
    Marek Kozik

  • 2. Data: 2003-02-25 19:05:13
    Temat: Re: "Balcerowicz musi odejść!"
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Marek Kozik" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    >

    > Jezeli jest wsrod Was zwolennik autora tego cytatu, polecam strone:
    > http://www.mysms.org/send_services.php?id=577079&typ
    e=10

    Hasło to było znane wiele lat przed Lepperem ;-)

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 3. Data: 2003-02-25 19:06:21
    Od: "Marek Kozik" <s...@p...pl>

    Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości

    > Hasło to było znane wiele lat przed Lepperem ;-)

    Witaj!

    Jednak wersja wypowiadana z ust Leppera utkwila mi najbardziej w pamieci :)

    Pozdrawiam,
    Marek Kozik