  • 1. Data: 2003-07-01 14:19:07
    Temat: Maestro
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

    Poszukuje niedrogiego konta, gdzie otrzymam karte maestro.
    Chodzi mi glownie o to by wyplaty poza granicami kraju byly rozliczane po
    przystepnym kursie i prowizja za wyplatez bankomatu nie byla zbyt duza.

    Czy Citikonto to dobre rozwiazanie?

    Zastanawiam sie rowniez nad karta Prepaid ING, jednak mam kilka pytan
    (odpowiedzi na niektore nie moge znalezc, poniewaz ING.pl ma przerwe w
    dzialaniu):
    1. Jaka jest prowizja od wyplaty ta karta w bankomacie za granica?
    2. Czy mam dostep do salda karty przez internet?
    3. Czy moge przez internet zlecic przelew z karty z powrotem na rachunek,
    ktory ja zasilil, czy tylko wyplata gotowki wchodzi w gre?

    Prosze o pomoc i z gory dziekuje.

    Pozdrawiam,
    Sebastian.

  • 2. Data: 2003-07-01 14:27:11
    Temat: Re: Maestro
    Od: "www.tramping.slask.prv.pl" <k...@p...onet.pl>

    Osobnik podający się za Stiwi<s...@p...onet.pl> nagryzmolił(a) w

> [...]
    > dzialaniu):
    > 1. Jaka jest prowizja od wyplaty ta karta w bankomacie za granica?

    3% BEZ MIN.
    Sam tej karty jeszcze nie mam ale czytałem trochę o niej bo planuję
    kupić.

    > 2. Czy mam dostep do salda karty przez internet?

    Jeśli oprócz tej karty nie masz nic w ING to nie wiem. Jeśli masz/miałeś
    kiedyś konto w BŚ to tak.

    > 3. Czy moge przez internet zlecic przelew z karty z powrotem na
    > rachunek, ktory ja zasilil, czy tylko wyplata gotowki wchodzi w gre?

    Z tego co się orientuję to nie.

    Pozdrawiam
    Admin www.tramping.slask.prv.pl
    --
    UWAGA KONKURS!! Wyślij swoją relcaję i wygraj roczną prenumeratę
    "Podróży". Szczegóły na www.tramping.slask.prv.pl

  • 3. Data: 2003-07-01 14:40:40
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Stiwi wrote:
> [...]
    > Chodzi mi glownie o to by wyplaty poza granicami kraju byly
    > rozliczane po przystepnym kursie i prowizja za wyplatez bankomatu nie

    Chyba najlepsze.
    Jeśli podróżujesz w różne miejsca, nie tylko do strefy Euro - zastanów
    się jeszcze nad Millennium.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 4. Data: 2003-07-01 14:46:35
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Stiwi" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 3. Czy moge przez internet zlecic przelew z karty z powrotem na rachunek,
    > ktory ja zasilil, czy tylko wyplata gotowki wchodzi w gre?

    Moze e-direct w vwbankdirect. Co prawda nie oferuje maestro, ale vise
    electron rozliczana przez euro. Prowizja za wyplate zagranica 10 pln.
    Albo CitiKonto, daja maestro, ktora mozna przywiazac do konta w euro.

    Pozdr. Michal

  • 5. Data: 2003-07-01 14:48:57
    Od: "Slawek Kos" <s...@k...pl>

> [...]

    > 3. Czy moge przez internet zlecic przelew z karty z powrotem na rachunek,
    > ktory ja zasilil, czy tylko wyplata gotowki wchodzi w gre?

    Jaki internet?
    Ta karta nie jest obslugiwana przez internet.
    Tylko gotowka - w bankomacie ING bez prowizji, w oddziale 5zl.

    --
    Pozdrowienia

  • 6. Data: 2003-07-01 15:19:24
    Od: "pinki" <p...@i...ika.lublin.pl>

    Witam.

    Citikonto byloby w tym przypadku najlepszym rozwiazaniem. Nie mowie tego
    dlatego, ze pracuje w Citibanku ale po obiektywnych ocenach wsrod
    konkurencji. Przy okazji, moge zalozyc takie konto.

    pozdrawiam

    -
    Patryk Przyczyna -
    Doradca ds.Sprzedaży Produktów Bankowych

    mobile: 0 606 298 026
    e-mail: c...@p...pl
    Użytkownik Stiwi <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bds59g$67u$...@n...onet.pl...

  • 7. Data: 2003-07-02 06:32:44
    Od: "Michal Grochala" <m...@s...pl>

    > Moze e-direct w vwbankdirect. Co prawda nie oferuje maestro, ale vise
    > electron rozliczana przez euro. Prowizja za wyplate zagranica 10 pln.
    [...]

    Skad wiesz ze visa electron z vw jest rozliczana przez euro. Czy z infolinii
    czy tez jest to pewna informacja, bo bylo by fajnie gdyby to byla prawda.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2003-07-02 07:22:20
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Michal Grochala" <m...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    infolinii
    > czy tez jest to pewna informacja, bo bylo by fajnie gdyby to byla prawda.

    100% pewna. W regulaminie jest zapisane.
    2. Transakcje dokonane za granicą realizowane są w walucie lokalnej i
    przeliczane przez VISA International na euro, a następnie na złote polskie
    po kursie sprzedaży dewiz obowiązującym w Banku w dniu rozliczenia
    transakcji.

    Pozdr. Michal