  • 1. Data: 2003-07-01 15:43:28
    Temat: czek ze stanów?
    Od: hubert depesz lubaczewski <d...@d...pl>

    hej
    dostałem czek z usa. chciałbym go zrealizować. gdzie mam się udać?

    dokładniej:
    mieszkam w warszawie, na czeku nie widze nazwy żadnego banku. jest tylko
    kilka znaków firmy/organizacji adp.
    czek jest oczywiście w dolarach, wystawiony 6/20/2003 i ważny 180 dni.

    depesz

    --
    hubert depesz lubaczewski http://www.depesz.pl/
    if technology is the answer, what was the question?

  • 2. Data: 2003-07-01 17:27:28
    Temat: Re: czek ze stanów?
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    hubert depesz lubaczewski wrote:
    > hej
    > dostałem czek z usa. chciałbym go zrealizować. gdzie mam się udać?

    Zapytaj w Pekao SA - AFAIK będzie najtaniej.
    Poza tym - może w BZWBK?
    Czek pójdzie do inkasa.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 3. Data: 2003-07-01 17:36:10
    Od: "S.Stefanek" <s...@P...onet.pl>

> [...]
    > kilka znaków firmy/organizacji adp.
    > czek jest oczywiście w dolarach, wystawiony 6/20/2003 i ważny 180 dni.

    90% pytań zrealizujesz w archiwum grupy np
    http://groups.google.pl/groups?q=czek+usa&ie=UTF-8&o
    e=UTF-8&hl=pl

    SS

  • 4. Data: 2003-07-01 17:47:18
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    S.Stefanek wrote:

    > 90% pytań zrealizujesz w archiwum grupy np
    > http://groups.google.pl/groups?q=czek+usa&ie=UTF-8&o
    e=UTF-8&hl=pl

    Rzecz w tym, żeby znaleźć odpowiedzi a nie pytania ;))

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 5. Data: 2003-07-01 17:53:52
    Od: hubert depesz lubaczewski <d...@d...pl>

    S.Stefanek wyrzeźbił(a):
    > 90% pytań zrealizujesz w archiwum grupy np

    aaargh. przepraszam. moja wina. moja wina. moja bardzo wielka wina.

    depesz

  • 6. Data: 2003-07-01 18:12:21
    Od: "S.Stefanek" <s...@P...onet.pl>

    > aaargh. przepraszam. moja wina. moja wina. moja bardzo wielka wina.
    >
    > depesz

    Nie ma winy. Po prostu łatwiej ci będzie następną razą

    SS

  • 7. Data: 2003-07-01 20:11:47
    Od: "Boa" <b...@b...SPAMEROM_NIE.wroc.pl>

    > Zapytaj w Pekao SA - AFAIK będzie najtaniej.

    Jest najtaniej. płacisz 10zł za zrealizowanie (bzwzg na kwotę czeku) i
    czekasz ok. 6 tygodni na potwierdzenie przez bank czeku. Poleconym
    przysyłają info, że ka$a jest od odbioru.

    Pozdr.r,
    Boa.

  • 8. Data: 2003-07-01 21:21:04
    Od: "Marcin Doliwa" <N...@w...pl>

    Użytkownik "Boa" <b...@b...SPAMEROM_NIE.wroc.pl> napisał w wiadomości

    > Jest najtaniej. płacisz 10zł za zrealizowanie (bzwzg na kwotę czeku) i
    > czekasz ok. 6 tygodni na potwierdzenie przez bank czeku. Poleconym
    > przysyłają info, że ka$a jest od odbioru.

    Z tym ze trzeba miec u nich rachunek, ja oddalem ostatnio czek do bph i tez
    zaplacilem 10zl, z tym ze sam musze sprawdzac czy juz doszedl :)

    Marcin Doliwa

  • 9. Data: 2003-07-02 19:08:24
    Od: "Boa" <b...@b...SPAMEROM_NIE.wroc.pl>

    > Z tym ze trzeba miec u nich rachunek, ja oddalem ostatnio czek do bph i
    tez
    > zaplacilem 10zl, z tym ze sam musze sprawdzac czy juz doszedl :)

    Nie trzeba, wypłacają gotówkę.
    Boa.

  • 10. Data: 2003-07-02 21:38:37
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    hubert depesz lubaczewski <d...@d...pl> skribis:

    >dostałem czek z usa. chciałbym go zrealizować. gdzie mam się udać?

    po raz n-ty to samo pytane i poraz n-ty odpowiedz: BPH PBK lub PKO - ja
    stawiam na to pierwsze. Jak ktos jest kamikaze moze sprobowac w citybanku.

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Bezplatny e-book: http://www.arystoteles.pl/ (na dole po prawej)
    Network Marketing Forum (o MLM): http://www.arystoteles.pl/nmf/