  • 1. Data: 2003-07-01 13:03:13
    Temat: [LGNet] Autom.przelew na netkombo nie działa?
    Od: p...@p...onet.pl

    Właśnie.
    Wczoraj miałem wpływ na konto wypłaty
    i spodziewałem się, że dzisiaj ujrzę okrągłą sumkę
    na netkombo. A tu kiszka :( . Całość w dalszym ciągu
    wisi na netkoncie.
    Chyba nordea o czymś zapomniała...

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2003-07-01 13:28:39
    Temat: Re: [LGNet] Autom.przelew na netkombo nie działa?
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

> [...]
    > Wczoraj miałem wpływ na konto wypłaty
    > i spodziewałem się, że dzisiaj ujrzę okrągłą sumkę
    > na netkombo. A tu kiszka :( . Całość w dalszym ciągu

    A nie jest czasem tak, że ujrzysz to dopiero jutro? Tak coś mi się kołacze
    po pamięci, że automat działa z 24-godzinnym opóźnieniem. Czy zatem ktoś
    potwierdzi czy to bug czy feature ;-) ?

    RJCz

  • 3. Data: 2003-07-01 15:49:08
    Od: p...@p...onet.pl

    > A nie jest czasem tak, że ujrzysz to dopiero jutro?

    Nie. Skoro wczoraj miałem wpływ, dzisiaj powinienem
    widzieć, że środki są przeniesione na netkombo z wczorajszą
    data księgowania.

    > Czy zatem ktoś
    > potwierdzi czy to bug czy feature ;-) ?

    Dzwoniłem na infolinie i uprzejmy pan potwierdził, że to
    jest error. Mają się temu przyjrzeć ichni informatycy.

    Pytanie, jak powszechne jest to zjawisko ?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 4. Data: 2003-07-01 16:23:32
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    > Dzwoniłem na infolinie i uprzejmy pan potwierdził, że to
    > jest error. Mają się temu przyjrzeć ichni informatycy.

    He he - gorzej, jeśli w drugą stronę też nie działa...
    Testował ktoś?

    RJCz

  • 5. Data: 2003-07-01 16:55:28
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bdsci4$mup$...@n...onet.pl,
    Rafał J. Czekała <r...@w...pl>:

    > He he - gorzej, jeśli w drugą stronę też nie działa...
    > Testował ktoś?

    Nie wiem, jak w druga strone, ale przelew zlecony w LGnet z wyprzedzeniem
    wczoraj o 15, a wiec na dzis na pierwsza sesje, NIE doszedl do VW Bank do
    tej chwili ...

    --
    Robert

  • 6. Data: 2003-07-01 17:02:33
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bdseel$eg2$...@t...icpnet.pl,
    Robert <s...@o...pl>:

    > Nie wiem, jak w druga strone, ale przelew zlecony w LGnet z
    > wyprzedzeniem wczoraj o 15, a wiec na dzis na pierwsza sesje, NIE
    > doszedl do VW Bank do tej chwili ...

    Wiec sweep z netKombo na netKonto dziala.

    Ale jest jeszcze weselej - zaraz to opisze w nowym watku.

    --
    Robert