  • 1. Data: 2003-07-01 13:26:51
    Temat: Jutro w GW art. nt. placenia kartami za granica
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

    Wczoraj w Wyborczej widzialem zapowiedz, ze jutro bedzie artykul nt.
    placenia kartami za granica, porownanie oferty bankow w tym zakresie
    (prowizji, itp.).

    Ciekawe kto zasponsoruje artykul i czyja karta wygra pojedynek ???

    :-)

    Pozdrawiam
    Radek

  • 2. Data: 2003-07-01 16:42:55
    Temat: Re: Jutro w GW art. nt. placenia kartami za granica
    Od: "P.Sperling" <s...@g...pl>

    Kto wygra to dokladnie nie wiem, ale znajac gleboka niechec GW do kapitalu
    niemieckiego w formie bezposredniej lub posredniej, domyslam sie kto nie ma
    zadnych szans :-/.

    z pozdrowieniami,
    Przemyslaw Sperling
    (nazwisko niemieckie, ale Polak jak najbardziej:-))

  • 3. Data: 2003-07-02 10:24:59
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Radoslaw Dabrowski" <r...@f...pl> napisał w wiadomości
    and.pl...
    > Wczoraj w Wyborczej widzialem zapowiedz, ze jutro bedzie artykul nt.
    > placenia kartami za granica, porownanie oferty bankow w tym zakresie
    > (prowizji, itp.).

    Aż się boję... :-)

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 4. Data: 2003-07-02 11:36:04
    Od: " " <p...@N...gazeta.pl>

    Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl> napisał(a):

    > Wczoraj w Wyborczej widzialem zapowiedz, ze jutro bedzie artykul nt.
    > placenia kartami za granica, porownanie oferty bankow w tym zakresie
    > (prowizji, itp.).

    A oto i on:
    http://www2.gazeta.pl/pieniadze/1388352,29567,155394
    6.html

    > Ciekawe kto zasponsoruje artykul i czyja karta wygra pojedynek ???

    W tym artykule nie doszukalem sie jakichkolwiek rankingow ;-)
    Ale za to pelno w nim niescislosci i niedomowien...

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex