    From: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Maestro
    Date: Tue, 1 Jul 2003 16:19:07 +0200
    Sender: s...@p...onet.pl@n3.k1.isko.net.pl

    Poszukuje niedrogiego konta, gdzie otrzymam karte maestro.
    Chodzi mi glownie o to by wyplaty poza granicami kraju byly rozliczane po
    przystepnym kursie i prowizja za wyplatez bankomatu nie byla zbyt duza.

    Czy Citikonto to dobre rozwiazanie?

    Zastanawiam sie rowniez nad karta Prepaid ING, jednak mam kilka pytan
    (odpowiedzi na niektore nie moge znalezc, poniewaz ING.pl ma przerwe w
    dzialaniu):
    1. Jaka jest prowizja od wyplaty ta karta w bankomacie za granica?
    2. Czy mam dostep do salda karty przez internet?
    3. Czy moge przez internet zlecic przelew z karty z powrotem na rachunek,
    ktory ja zasilil, czy tylko wyplata gotowki wchodzi w gre?

    Prosze o pomoc i z gory dziekuje.

    Pozdrawiam,
    Sebastian.