  • 1. Data: 2005-10-12 10:38:57
    Temat: Lukas - nie dziala funkcjonalnosc przelewy
    Od: "pierwszy lepszy" <p...@g...pl>

    w koncu udalo mi sie wejsc (z tokenem), ale za nic nie moge zrobic przelewu.
    Kilka typow bledow zaleznie od proby.
    Na call center odpowiedzi wymijajace.

    czy sa jakies przecieki kiedy moze to ruszyc?

  • 2. Data: 2005-10-12 11:00:53
    Temat: Re: Lukas - nie dziala funkcjonalnosc przelewy
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "pierwszy lepszy" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Kilka typow bledow zaleznie od proby.
    > Na call center odpowiedzi wymijajace.
    >
    > czy sa jakies przecieki kiedy moze to ruszyc?

    NTG -> pl.biznes.banki.lukas.niedziala
    ;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 3. Data: 2005-10-12 11:07:54
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    > przelewu.
    > NTG -> pl.biznes.banki.lukas.niedziala

    poznań - dąbrowskiego - kolejka około 30 osób przed godziną. poirytowani
    ludzie wychodzą...

    wchodzą nowi, a nowym kolejnym już poprzedni "starzy" czekający udzielają
    informacji, że serwer nie działa.
    ot! - i nie potrzeba konultantów - społeczeństwo kolejkowo-lukasowe się
    solidaryzuje ;)))

    janke