  • 11. Data: 2002-11-10 10:14:44
    Temat: Re: LukasBank - Lokaty Stabilne
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aqlbg0$tfb$1@topaz.icpnet.pl, Robert wrote:

    > Myślę, że bardziej istotne jest tutaj zróżnicowanie oferty - kto chce,
    > dostaje normalną ofertę (i filiżanki!)
    normalną _lokatę_ miało być

  • 12. Data: 2002-11-10 11:08:09
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > IMHO troszkę ;)

    No, wlasnie... Jeszcze amle uzupelnienie... korzystajac ze wzoru zawartego w
    ustawie o kredycie konsumenckim otrzymalem nastepujace wyniki... Roczna
    rzeczywista/efektywna stopa procentowa
    lokata dyskontowa = 4,718%
    lokata standardowa = 4,695%
    Roznica oprocentowania efenktywnego 0,023 [rocznie], nam za okres odsetkowy
    [180 dni] wyszlo nominalnie 0,01. Czyli mniej wiecej sie zgadza ;).

    > Właśnie wczoraj to napisałem :)

    :).

    > Myślę, że bardziej istotne jest tutaj zróżnicowanie oferty - kto chce,
    > dostaje normalną ofertę (i filiżanki!), a ktoś inny może dostać odsetki od
    > razu. Przyciąga to więcej różnych klientów. Znaczy raczej ich pieniędzy,
    bo
    > o to w sumie chodzi ;)

    Oczywiscie, ze najwazniejsze jest aby przyciagnac jak najwiecej pieniedzy.
    Czym bedzie ich wiecej, tym wiekszy zysk. Mysle, ze na tej liscie kazdy to
    wie, wiec o tym nie trzeba przypominac ;).

    Pozdrawiam
    Maciej

  • 13. Data: 2002-11-10 11:51:33
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

> [...]
    > razu. Przyciąga to więcej różnych klientów. Znaczy raczej ich pieniędzy, bo

    Z tego co wyczytalem w warunkach promocji za zalozenie dyskontowej na
    min. 180 dni tyz sa filizanki ;-) Po prostu jedyny warunek to "lokata
    nie krotsza jak 180 dni".

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 14. Data: 2002-11-10 13:14:47
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aqlhb1$6v4$1@korweta.task.gda.pl, Wilczek wrote:

    > Z tego co wyczytalem w warunkach promocji za zalozenie dyskontowej na
    > min. 180 dni tyz sa filizanki ;-) Po prostu jedyny warunek to "lokata
    > nie krotsza jak 180 dni".

    Chyba masz rację:

    "1. Warunkiem uczestnictwa w promocji jest założenie w czasie trwania
    promocji: Lokaty Stabilnej, lokaty terminowej lub lokaty negocjowanej w
    wysokoci (sic! :) ) minimum 5000 PLN, na okres co najmniej 180 dni."

    Pełna nazwa dyskontowej to "lokata terminowa z dyskontem"

  • 15. Data: 2002-11-10 13:29:37
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > w wysokoci (sic! :) ) minimum 5000 PLN, na okres co najmniej 180 dni."

    Paskudnie :-))
    Albo wyzszy procent od 10,000 albo dwie po 5,000 i 4 filizanki ;-))))
    Trzeba policzyc, jaki wariant efektywnie sie bardziej oplaca
    - czy wyzszy procent rekompensuje o 2 filizanki mniej :-)))))))))))))

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 16. Data: 2002-11-10 14:28:47
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aqln36$fbl$1@korweta.task.gda.pl, Wilczek wrote:

> [...]
    > Trzeba policzyc, jaki wariant efektywnie sie bardziej oplaca
    > - czy wyzszy procent rekompensuje o 2 filizanki mniej :-)))))))))))))

    Nie ma dylematu: jeden klient moze wziac tylko 2 filizanki jako "1 nagroda".

  • 17. Data: 2002-11-10 17:08:28
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Nie ma dylematu: jeden klient moze wziac tylko 2 filizanki jako "1 nagroda".

    Aha :-)