  • 1. Data: 2002-11-08 11:27:02
    Temat: MULTIBANK - 4 dzień od podpisania wniosku o kartę
    Od: s...@o...pl

    No - jak na razie nie jest źle - co prawda nie miałem jeszcze żadnego sygnału
    że dokumenty są niekompletne więc wygląda na to, że na razie ich nie wstrzymali
    a tym bardziej nie odrzucili :)

  • 2. Data: 2002-11-08 12:06:00
    Od: g...@p...gazeta.pl

    > wygląda na to, że na razie ich nie wstrzymali a tym bardziej nie odrzucili :)

    Albo jeszcze nie przeanalizowali ;-))))

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2002-11-08 12:18:44
    Od: s...@o...pl

    > Albo jeszcze nie przeanalizowali ;-))))
    >
    > Pozdrowienia,
    > Glenn

    Taka możliwość też istnieje :)))))))))

  • 4. Data: 2002-11-12 08:48:01
    Temat: MULTIBANK - 8 DZIEŃ od podpisania wniosku o kartę ma Królewskiej
    Od: s...@o...pl

    No to mamy 8 dzień - czekam dalej :)))))))

  • 5. Data: 2002-11-12 19:14:14
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On 12 Nov 2002 09:48:01 +0100, s...@o...pl wrote:

    >No to mamy 8 dzień - czekam dalej :)))))))
    U mnie dzis mija rocznica (1 dzien :)), wiem ze wniosek juz pojechal
    do centrali ... teraz tylko czekac. Podobno 2-3 tygodnie razem z
    przesylka to zajmuje.

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    UIN: 15071179 | GG: 504206

  • 6. Data: 2002-11-13 08:48:16
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    s...@o...pl wrote:
    > No to mamy 8 dzień - czekam dalej :)))))))

    Wniosek zlozony 30/10. Wczoraj telefon z informacja o przyznaniu karty. Jak
    na razie niewidoczna w systemie.

    M.

  • 7. Data: 2002-11-13 16:45:08
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Wniosek zlozony 30/10. Wczoraj telefon z informacja o przyznaniu karty.
    Jak
    > na razie niewidoczna w systemie.

    Karta jest widoczna_po_aktywacji ;-)))