  • 1. Data: 2010-02-12 13:40:55
    Temat: Lukas sięgnie do kieszeni klientów
    Od: " " <a...@N...gazeta.pl>

    W związku z nową TOiP lukasa. Czy aby uciec od opłat za lukasowe e-konto PLUS,
    wystarczy dopłacić 5 tysiaków do posiadanych wcześniej depozytów w takiej
    samej wysokości? Chyba nie. Wg. nowej TOiP: "Średnie saldo miesięczne na
    koncie (rachunek + lokaty + Rachunek Oszczędzam) i Antidotum PRO uprawniające
    do obniżenia opłaty za prowadzenie konta to min. 10 000 zł na LUKAS Konto
    Klasyczne, LUKAS e-Konto PLUS lub min. 50 000 zł
    na LUKAS Konto Premium." 5k w dniach 1-11 luty i 10k w dniach 12-28 luty nie
    daje średniego salda w wysokości 5k .... :((((

    A Wy jak to widzicie?

  • 2. Data: 2010-02-12 14:04:44
    Temat: Re: Lukas sięgnie do kieszeni klientów
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie
    > daje średniego salda w wysokości 5k .... :((((

    Ale do 14-tego włącznie masz ekonto pro, gdzie jeast wymóg 5k. Spełniłeś
    warunki? Spełniłeś.
    A dopiero od 15-go zmienia Ci się na e konto plus . I od 15-go mając 10k
    tez spełniasz warunki. Czy nie tak?

    wiatrak

  • 3. Data: 2010-02-12 14:12:37
    Od: "UHF" <u...@g...pl>

    wiatrak <w...@y...pl> napisał(a):
> [...]
    > warunki? Spełniłeś.
    > A dopiero od 15-go zmienia Ci się na e konto plus . I od 15-go mając

    Dosłownie interpretujac regulamin wychodziło by że jednak nie. Jako średnie
    saldo liczą sumę sald na koniec poszczególnych dni podzieloną przez ilość
    dni w miesiącu. Czyli należało by trzymać od połowy lutego conajmniej ~15k
    żeby na koniec średnie >10k wyszło.

  • 4. Data: 2010-02-12 14:26:25
    Od: " " <a...@g...pl>

    UHF <u...@g...pl> napisał(a):

    > Dosłownie interpretujac regulamin wychodziło by że jednak nie.

    No właśnie. :( Można by rzecz: czas uciekać z lukasa. Sęk w tym, że na
    lukasowe konto mają wrócić środki z lokat zakładanych przeze mnie w ciągu
    ostatniego roku w OF i Meritum. Ciekawe, czy uda mi się z tego jakoś wybrnąć.

  • 5. Data: 2010-02-12 14:41:45
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "UHF" <u...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > dni w miesiącu. Czyli należało by trzymać od połowy lutego conajmniej ~15k

    Dzwoniłem na infolinię. Konsultant nie umiał początkowo odpowiedzieć na
    pytanie, ale obiecał rozeznać sprawę i oddzwonić. Rzeczywiście oddzwonił.
    Obwieścił mi , że klient jednak zostanie walnięty w rogi opłatą, bo saldo
    średnie będzie poniżej 10k. Odesłał mnie do odnośnika nr 13 TOiPu. Cytuję:
    13. W przypadku zmiany rodzaju konta (pakietu) opłata za prowadzenie konta
    naliczana jest zgodnie z rodzajem konta (pakietu) jaki Klient posiadał
    ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego.

    wiatrak

  • 6. Data: 2010-02-12 15:04:36
    Od: "UHF" <u...@g...pl>

    <a...@g...pl> napisał(a):

    > No właśnie. :( Można by rzecz: czas uciekać z lukasa.

    BTW: praktykował już ktoś z Was likwidację konta w Lukasie? Jak to
    zrobić "bez skuchy", żeby jeszcze na koniec jakichś opłat sobie nie
    doliczyli?

  • 7. Data: 2010-02-12 15:29:08
    Od: "Curious" <c...@m...pl>

    > BTW: praktykował już ktoś z Was likwidację konta w Lukasie? Jak to
    > zrobić "bez skuchy", żeby jeszcze na koniec jakichś opłat sobie nie
    > doliczyli?

    Kilka miesięcy temu likwidowałem konto wspólne i bardzo sprawnie to poszło -
    jedna wizyta i po kłopocie.

    Kiedyś był z tym większy kłopot.

  • 8. Data: 2010-02-12 15:30:32
    Od: "Curious" <c...@m...pl>

    . W przypadku zmiany rodzaju konta (pakietu) opłata za prowadzenie konta
    > naliczana jest zgodnie z rodzajem konta (pakietu) jaki Klient posiadał
    > ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego.

    To już bardzo nieładna zagrywka... Chyba musi być krucho z finansami u nich.

  • 9. Data: 2010-02-12 16:52:58
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...pl>

    <a...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > ostatniego roku w OF i Meritum. Ciekawe, czy uda mi się z tego jakoś wybrnąć.

    Zmiana warunków korzystania z konta, a jednym z nich jest TOiP, daje klientowi
    możliwość nieprzyjęcia ich z wypowiedzenia umowy bez ponoszenia kosztów
    dodatkowych (czyli na warunkach przed ogłoszenia tych zmian). Oczywiście bank
    powinien *skutecznie* powiadomić klienta o zmianie, a klient z takiej
    możliwości 'bezbolesnego' pożegnania się z bankiem może korzystać w określonym
    czasie.

    Czy jest taki zapis istnieje gdzieś, czy tak tylko mi się marzy?

  • 10. Data: 2010-02-12 17:26:33
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 12 Lut, 17:52, "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...pl>
    wrote:

    > Zmiana warunków korzystania z konta, a jednym z nich jest TOiP, daje klientowi
    > możliwość nieprzyjęcia ich z wypowiedzenia umowy bez ponoszenia kosztów

    Idziesz do oddziału, mówisz: "chcę zamknąć konto", po 10 minutach
    wychodzisz z papierem "umowę rozwiązano na mocy porozumienia stron". W
    czym tkwi problem? Mnie naliczyli opłatę za token i jakieś nie odsetki
    za to jeszcze karne, więc wyczyściłem konto i zamknąłem tego samego
    dnia i po problemie.