  • 1. Data: 2010-02-12 12:29:36
    Temat: Multibank już brak mi słów :)
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Moja 4-miesięczna reklamacja nadal nierozpatrzona a tu znowu kwiatek -
    błędnie naliczone odsetki na karcie kredytowej VAQ. Konieczna kolejna
    reklamacja. Poddaję się. Za miesiąc zamykam tę kartę kompletnie. O ile da
    się to w Multi zrobić przy dwóch otwartych reklamacjach jej dotyczących...

  • 2. Data: 2010-02-12 18:40:06
    Temat: Re: Multibank już brak mi słów :)
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 12 Lut, 13:29, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:
> [...]
    > się to w Multi zrobić przy dwóch otwartych reklamacjach jej dotyczących...

    MultiBank jesli idzie o reklamacja to ostatnio porazka - ja czekam 3,5
    mies na rozwiazanie prostej reklamacji.

    Olgierd... Moze bys na nich na swoim blogu naskoczyl? :>

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 3. Data: 2010-02-13 02:29:34
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MarekZ" hl3hf1$3gm$...@s...cyf-kr.edu.pl

> [...]
    > się to w Multi zrobić przy dwóch otwartych reklamacjach jej dotyczących...

    Ja nawet nie próbowałem reklamowania, choć IMO 4 razy mnie okantowali. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    M@ile słane do mnie czytam, ale na razie nie odpowiadam
    na nie, gdyż ma popsuty notebook i nie chce :) się mi go
    reperować, czyli słać do reperacji gwarancyjnej. :) Gdy
    notebook zostanie zreperowany, będę odpowiadał na m@ile. :)
    Zanim poślę popsuty notebook do naprawy, muszę zrzucić
    dane z dysku notebookowego na inny :) dysk, a to nie
    jest wcale takie proste, choć być powinno. :)

  • 4. Data: 2010-03-15 16:30:56
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > się to w Multi zrobić przy dwóch otwartych reklamacjach jej dotyczących...

    Reklamacje dalej nierozpatrzone. Dziś tylko przyszedł kolejny e-mail, że
    przepraszają, iż to tak długo trwa. Dwie banalne reklamacje.

    Arogancja banku jest naprawdę porażająca. Piszę e-mail, że chcę odpowiedzi
    na piśmie - jakiejkolwiek odpowiedzi, bo chcę mieć z czym iść przed Bankowy
    Arbitraż Konsumencki. Jedyna odpowiedź jest taka, że zostanie to dopisane do
    reklamacji. Dzwonię z tym samym oczekiwaniem - bardzo miłe konsultantki
    dziwią się niepomiernie, że reklamacja jest rozpatrywana już prawie 150 dni,
    mówią, że powiadomią przełożonego oraz że dołączą informację, że chcę
    jakiejkolwiek odpowiedzi na piśmie od banku. Efekt rzecz jasna zerowy.

    "Karę finansową" to ja sobie sam na banku wyegzekwuję, ale jakie mogą być
    pomysły na dostatecznie dydaktyczną "karę porządkową". To są drobne
    reklamacje, w sumie na nieco ponad 100 zł, ale przecież równie dobrze
    mogłoby to dotyczyć wysokich kwot. Do arbitrażu albo przed sąd czy nawet do
    artykułu w jakimś brukowcu nie mam jak na razie zbyt wielu materiałów. Nie
    mam też nastroju do chodzenia do oddziału i wykłócania się. Dziś tylko złożę
    kolejną reklamację (w kolejnym okresie rozliczeniowym nadal odsetki na KK
    zostały naliczone wg błędnej stopy procentowej). Prawdopodobnie kolejnym
    działaniem jakie powinienem podjąć jest jednak złożenie pisma w oddziale i
    uzyskanie potwierdzenia jego odbioru. Czy są może jakieś ciekawsze pomysły?

    Przypominam, że to wszystko odbywa się w ramach oferty Aquarius oraz
    ostrzegam wszystkich przed poziomem obsługi w tym banku.

  • 5. Data: 2010-03-15 17:32:31
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 15 Mar, 17:30, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:

    > Reklamacje dalej nierozpatrzone. Dzi tylko przyszed kolejny e-mail, e
    > przepraszaj , i to tak d ugo trwa. Dwie banalne reklamacje.

    U mnie tez dzisiaj mail przyszedl: a bujam sie od listopada 2009 z
    reklamacja :/ 5 miesiecy :/ Mimo upomnien przy okazji kazdego kontaktu
    z bankiem.

    Pozdrawiam
    Rafal