  • 11. Data: 2010-02-12 18:00:44
    Temat: Re: Lukas sięgnie do kieszeni klientów
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...pl>

    Tomek z Wawy <t...@t...pl> napisał(a):

    > Idziesz do oddzia=B3u,... W czym tkwi problem?...

    Byłeś w o tyle prostej sytuacji, że być może nie miałeś lokaty otwartej zanim
    nowa TOiP pojawiła się...

    Obawiam się, że zamknięcie konta wymusi zerwanie lokaty (od niej dotychczas
    spływały odsetki co kwartał), a to by było bolesne...

    Mylę się?

  • 12. Data: 2010-02-12 19:20:01
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Zbigniew Demidowicz wrote:

    > Obawiam się, że zamknięcie konta wymusi zerwanie lokaty (od niej dotychczas
    > spływały odsetki co kwartał), a to by było bolesne...
    >
    > Mylę się?

    raczej nie, bo w lukase lokaty sa dla posiadaczy kont, ale zamiast
    wypowiadac umowe mozna zmienic pakiet na darmowe e-konto

  • 13. Data: 2010-02-12 19:57:16
    Od: "ikarek" <l...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > No właśnie. :( Można by rzecz: czas uciekać z lukasa. Sęk w tym, że na
    > lukasowe konto mają wrócić środki z lokat zakładanych przeze mnie w ciągu
    > ostatniego roku w OF i Meritum. Ciekawe, czy uda mi się z tego jakoś
    > wybrnąć.

    Nie wiem jak w Meritum, ale w OF można zmienić konto,
    na które mają wrócić pieniądze. W tym celu trzeba do nich
    zadzwonić i podyktować nowy numer (i nie zdziw się, jak na
    podglądzie online jeszcze przez pare dni będzie wisieć stary,
    bo u nich tak już jest ;p).

  • 14. Data: 2010-02-12 20:27:12
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...pl>

    MarcinF <m...@i...pl> napisał(a):

    > raczej nie, bo w lukase lokaty sa dla posiadaczy kont, ale zamiast
    > wypowiadac umowe mozna zmienic pakiet na darmowe e-konto

    a jesteś pewien, że zmieniając Pro na eKonto lokata ta nie ucierpi, tzn.
    nadal będzie istnieć - z tym samym nr bankowym, będzie miała podgląd z eKonta
    i będzie nią można procedować w razie potrzeby?

  • 15. Data: 2010-02-12 20:41:08
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:hl4dj0$gaa$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > eKonta
    > i będzie nią można procedować w razie potrzeby?

    Nic nie ucierpi. Logujesz sie do konta, wchodzisz w informacje o koncie,
    klikasz : zmień. Zmieniasz pakiet na e konto , zatwierdzasz tokenem, i w
    tym momencie masz zmieniony pakiet. Nie rób tego przed 15-tym , bo zabulisz
    35 złotych. Od 15-tego "tylko" dychę.

    wiatrak

  • 16. Data: 2010-02-12 20:51:52
    Od: Jacenty <j...@w...pl>

    Zwracam uwagę, że samo trzymanie na dawnym ekoncie Pro kwoty 10 000 zł
    nie zwalnia z opłaty za prowadzenie konta. Dodatkowym warunkiem jest
    wpływ 2000 zł.
    Ja się w najbliższym tygodniu pożegnam z tym bankiem.

  • 17. Data: 2010-02-12 20:57:38
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Jacenty wrote:
    > Zwracam uwagę, że samo trzymanie na dawnym ekoncie Pro kwoty 10 000 zł
    > nie zwalnia z opłaty za prowadzenie konta. Dodatkowym warunkiem jest
    > wpływ 2000 zł.

    ale my mowimy o migracji do pakietu "e-konto" ktory jest darmowy
    bez takich warunkow

  • 18. Data: 2010-02-16 02:19:51
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-02-12 14:40, a...@N...gazeta.pl pisze:
    > W związku z nową TOiP lukasa. Czy aby uciec od opłat za lukasowe e-konto PLUS,

    > A Wy jak to widzicie?

    Ja to widzę tak:

    Spieprzam z lukasa - miałem kredytówkę ... na opłatach etc
    zarabiali na mnie pi razy oko 700 PLN rocznie.
    Miałem kredyt w koncie - na opłatach - zarabiali też parę stówek.

    Miarka z 10 000 się przebrała - żegnam czule. Na celownik biorę
    ALIORA ... zapłacę "stałą" opłatę, ale będzie to mniej niż na
    epro ... psia mać, spełniałem wszystkie wymagania z nawiązką,
    ale nie będę dodatkowymi funduszami, które lepiej lokuję obracał
    na nędznej koncinie tylko po to by oszczędzić 10 PLN.

    LUKASIE: Byliśmy ze sobą 10 lat: ŻEGNAM CZULĘ - POCAŁUJ W DUPĘ
    ULĘ ;)

    6008