  • 1. Data: 2010-02-12 09:42:18
    Temat: Karta debetowa lepsza niż VE do eKonta
    Od: "UHF " <u...@g...pl>

    Witam,
    potrzebuję darmowego (lub z łatwym do spełnienia warunkiem darmowości) konta
    z kartą, służącego wyłącznie do wypłat z bankomatów. Od lat używam do tego
    celu Visy Electron dodawanej do eKonta w mBanku, i jestem w miarę zadowolony
    z tego rozwiązania. Wolałbym jednak coś z większą siecią bezprowizyjnych
    bankomatów, może dokładniej nie tyle większą ilościowo, co inaczej
    rozmieszczoną. Wadą Euronetu, eCardu i pozostałych jest to, że raczej nie
    stawiają bankomatów w mniejszych miejscowościach turystycznych, poza znanymi
    kurortami. Ideałem była by bezprowizyjna wypłata w bankomatach należących do
    banków spółdzielczych, tych jest najwięcej w interesujących mnie miejscach.
    Czyli szukam coś jak eKonto, tyle że z bezprowizyjnymi bankomatami BS - co
    byście polecili?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-02-12 09:57:38
    Temat: Re: Karta debetowa lepsza niż VE do eKonta
    Od: Erazmus <j...@g...com>

    On 12 Lut, 10:42, "UHF " <u...@g...pl> wrote:
> [...]
    > Czyli szukam coś jak eKonto, tyle że z bezprowizyjnymi bankomatami BS - co

    DBNET

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 3. Data: 2010-02-12 10:24:14
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "UHF " news:hl37pq$nah$1@inews.gazeta.pl

    [ciach]

    Jeżeli po za bankomatami ważna jest kwestia ogólnej darmowości konta i
    podstawowych operacji na nim wykonywanych to chyba najlepszy wybór to DBnet.

  • 4. Data: 2010-02-12 10:25:20
    Od: "UHF" <u...@g...pl>

    Erazmus <j...@g...com> napisał(a):

    > DBNET

    Dzięki, przejrzałem TOiP i wygląda interesująco :) Są jakieś "haczyki" w ich
    ofercie na które trzeba zwrócić uwagę?
    Skoro bankomaty są bezprowizyjne nie tylko w Polsce, to czy opłaca się tą
    kartą wybierać pieniądze za granicą? W praktyce kurs wymiany jest
    lepszy/gorszy od kantorowego? Konkretnie mam na myśli Słowację, Czechy i
    państwa na Bałkanach.

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2010-02-12 10:27:08
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 12 Lut, 11:25, "UHF" wrote:

    > Dzięki, przejrzałem TOiP i wygląda interesująco :) Są jakieś "haczyki" w ich
    > ofercie na które trzeba zwrócić uwagę?

    Żeby karta była za friko, przynajmniej raz w miesiącu musisz jej użyć
    --
    pozdr.
    ls

  • 6. Data: 2010-02-12 11:01:17
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "ls" news:790561f3-7621-4777-a7d3-2e4babdeff18@w31g2000yq
    k.googlegroups.com

    > Żeby karta była za friko, przynajmniej raz w miesiącu musisz jej użyć

    W bankomacie bądź POSie :)

  • 7. Data: 2010-02-12 15:08:34
    Od: "UHF" <u...@g...pl>

    Valdi <V...@v...pl> napisał(a):

    > Jeżeli po za bankomatami ważna jest kwestia ogólnej darmowości konta i
    > podstawowych operacji na nim wykonywanych to chyba najlepszy wybór to
    DBnet.

    To konto ma być wyłącznie do wypłat drobniaków z bankomatów, inne operacje
    oprócz przelewów przychodzących nie będą na nim uskuteczniane.

  • 8. Data: 2010-02-12 19:31:43
    Od: SpeX <s...@v...pl>

    W dniu 2010-02-12 11:25, UHF pisze:

> [...]
    > kartą wybierać pieniądze za granicą? W praktyce kurs wymiany jest
    > lepszy/gorszy od kantorowego? Konkretnie mam na myśli Słowację, Czechy i

    Nie było tam przypadkiem opłaty za zamknięcie konta przed 6 miesiącami w
    wysokości 50zł?

  • 9. Data: 2010-02-13 09:23:22
    Od: "P." <u...@g...pl>

    SpeX <s...@v...pl> napisał(a):
    > Nie było tam przypadkiem opłaty za zamknięcie konta przed 6 miesiącami w
    > wysokości 50zł?

    Ta opłata była w Getinie

  • 10. Data: 2010-02-13 09:49:50
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>