  • 1. Data: 2006-02-12 16:40:36
    Temat: [OFE] Jaka czesc skladki?
    Od: Przemek <c...@s...poczta.pf.pl>

    Witam,

    Chciałbym się dowiedzieć jaką część składki ZUS musi wpłacić na konto
    OFE? Chodzi oczywiście o II filar.

    Przemek

  • 2. Data: 2006-02-12 16:46:18
    Temat: Re: [OFE] Jaka czesc skladki?
    Od: "Lukas" <l...@o...pl>

    7,3%

  • 3. Data: 2006-02-12 18:01:57
    Od: Przemek <c...@s...poczta.pf.pl>

    Lukas napisał(a):
    > 7,3%

    Jeżeli zostało przelane na konto OFE dajmy na to 50 zł to znaczy, że
    wysokość mojej składki do ZUS była 685zł. Coś chyba nie do końca prawda.

    Przemek

    Przemek

  • 4. Data: 2006-02-12 18:03:53
    Od: yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl>

    2006-02-12 19:01- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Przemek, gdy pisał(a):

    > Jeżeli zostało przelane na konto OFE dajmy na to 50 zł to znaczy, że
    > wysokość mojej składki do ZUS była 685zł. Coś chyba nie do końca prawda.

    To troll lokalny był. Nie przejmuj się...

    --

    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** "Polska to chyba jedyny kraj ****

  • 5. Data: 2006-02-12 18:10:05
    Od: Przemek <c...@s...poczta.pf.pl>

    yayco napisał(a):

    > To troll lokalny był. Nie przejmuj się...

    Ja już czasami nie umiem go rozpoznać ;) A znasz może Ty odpowiedź?

    Przemek

  • 6. Data: 2006-02-12 18:10:56
    Od: Przemek <c...@s...poczta.pf.pl>

    Przemek napisał(a):

    > Ja już czasami nie umiem go rozpoznać ;) A znasz może Ty odpowiedź?

    Np. poszła składka do ZUSu w wysokości 100zł ile z tego musi ZUS oddać
    do OFE?

    Przemek

  • 7. Data: 2006-02-12 18:25:23
    Od: yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl>

    Zegar systemowy wskazywał 2006-02-12 19:10, kiedy Przemek zdecydował(a)
    się stwierdzić,że:

    > Ja już czasami nie umiem go rozpoznać ;)

    Ja też się trochę z tym obojnaczym metamorfem gubię. Teraz też trochę
    się obawiam, czy kogoś uczciwego nie uraziłem, tym bardziej, że ...

    > A znasz może Ty odpowiedź?

    IMHO 7,3% ;-), ale nie składki, tylko pensji brutto. To wychodzi, zdaje
    mi się, około 37% składki... Czy cóś...

  • 8. Data: 2006-02-12 18:34:08
    Od: "Jerzy Bukowski" <J...@c...de>

> [...]
    > się, około 37% składki... Czy cóś...
    >

    > IMHO 7,3% ;-), ale nie składki, tylko pensji brutto. To wychodzi, zdaje mi

    A dokładnie 38.6%

    Jyrek

  • 9. Data: 2006-02-12 18:47:28
    Od: "inżynier Nowak" <n...@N...gazeta.pl>

    Jerzy Bukowski <J...@c...de> napisał(a):

    > A dokładnie 38.6%
    >
    > Jyrek

    Ty to wyjatkowy troll jestes:
    nie wiesz jak sie nazywasz;
    nie wiesz jakiej jestes plci;
    nie umiesz czytac;
    nie umiesz pisac;
    nie umiesz liczyc;
    nie umiesz pisac postow.

    Czy nie moglbys zajac sie jakims sportem ekstremalnym?

  • 10. Data: 2006-02-12 18:52:25
    Od: "Jerzy Bukowski" <J...@c...de>

> [...]
    > nie umiesz liczyc;
    > nie umiesz pisac postow.
    >
    > Czy nie moglbys zajac sie jakims sportem ekstremalnym?

    Zara momet...
    Posty to umiem pisać...

    Amelina-kolina