  • 11. Data: 2004-10-21 10:45:36
    Temat: Re: Lukas i VWBD - współny token?
    Od: Jacek Ostrowski <j...@w...pl>

    ruf10 napisał(a):

    > no, ale pominąłeś jednak główny powód - kilka tokenów w kieszeni.

    To ja mam jeszcze lepsze usprawnienie -- mam palmtopa z systemem PalmOS.
    RSA Security produkuje tokeny programowe SecurID na ten system. Po co
    mam w ogóle nosić jakieś tokeny?

    > Natomiast nie wiem skąd ci do głowy przyszła fuzja - jeśli lukas ma
    > tokeny RSA to, AFAIR, nie ma technicznego powodu żeby nie używać 1 tokena.

    Hmmm... jest. Ta sama, dla której w ogóle one istnieją. Na tej samej
    zasadzie można namawiać mBank, żeby akceptował kody jednorazowe Inteligo.

    > jak dostałem token od vw to żeby go aktywować musiałem podać sn i date
    > ważności tokena, niestety nie sprawdziłem co by było gdybym podał dane
    > jednego z tokenów, które mam w pracy. _może_ by sie dało i dla tego pytam.

    Byłby error, ponieważ baza danych VW nie zawierałaby danych Twoich
    tokenów z pracy (u mnie też na biurku walają się dwa testowe). Każdemu
    tokenowi towarzyszy pliczek, który należy załadować do bazy programu pt.
    ACE/Server, który kieruje dostępem.

    Pozdrawiam

    J.

  • 12. Data: 2004-10-21 11:00:50
    Od: "Witek" <w...@e...com.pl>

    Użytkownik "ruf10" <r...@o...nospam> napisał w wiadomości
> [...]
    > ważności tokena, niestety nie sprawdziłem co by było gdybym podał dane
    > jednego z tokenów, które mam w pracy. _może_ by sie dało i dla tego pytam.

    Nie da się. Serwer RSA musi mieć token w swojej bazie danych.
    To znaczy technicznie jest to możliwe. Można wyeksportować token
    z serwera jednego banku i zaimportować go do drugiego.
    Tylko który bank się na to zgodzi. Zresztą gdyby Lukas (którego
    token noszę obok dwóch firmowych) zgodził się na coś takiego,
    to chyba bym zrezygnował z jego usług.

    Witek

  • 13. Data: 2004-10-21 15:36:23
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    > Mi sie nic nie pomylilo ale jak powiedzial Glenn u mnie rowniez wywolales
    > usmiech na twarzy i za to dzieki.

    O rany, ponoc nie ma glupich pytan a jedynie glupie odpowiedzi ;-)
    Swoja droga z "powiedzial Glenn" tez Ci sie dowcip udal :-))

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 14. Data: 2004-10-21 16:17:34
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Wilczek <w...@k...pl> wrote:
    > Swoja droga z "powiedzial Glenn" tez Ci sie dowcip udal :-))

    Wszystkie imiona zenskie koncza sie w Polsce na "a".
    Napisal Amr"a" :D

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich

  • 15. Data: 2004-10-21 16:56:10
    Od: "dx" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Wilczek" <w...@k...pl> napisał:
    > O rany, ponoc nie ma glupich pytan a jedynie glupie odpowiedzi ;-)
    > Swoja droga z "powiedzial Glenn" tez Ci sie dowcip udal :-))

    Wspoluczestniczke dyskusji "Glenn" przepraszam za nieuwage.
    [swoja droge lektura innych watkow a nie aktualnego to wyjasnia] co nie
    zmienia mojej oceny zadanego pytania :-).
    pozdrawiam, darek

  • 16. Data: 2004-10-21 17:08:29
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-10-21 17:36, kiedy Wilczek napisał(a) co
    następuje:

    > Swoja droga z "powiedzial Glenn" tez Ci sie dowcip udal :-))

    Swoją drogą to chyba najbardziej popularny dowcip w tej grupie...

    --
    **** Jak rzekł pewien klasyk: ****
    **** "If you're so smart, why aren't you rich?" ****