eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiVW - przeglad zlecen › Lukas i VW - przeglad zlecen, bylo: VW - przeglad zlecen
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.ipartners.pl!newsfeed.gazeta.pl!topaz.
    icpnet.pl!not-for-mail
    From: "Robert" <u...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Lukas i VW - przeglad zlecen, bylo: VW - przeglad zlecen
    Date: Sun, 16 Nov 2003 13:13:24 +0100
    Organization: An ICP news server
    Lines: 33
    Message-ID: <bp7pln$oa9$1@topaz.icpnet.pl>
    References: <bp6b73$jqb$1@topaz.icpnet.pl> <6...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: c33-99.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: topaz.icpnet.pl 1068984823 24905 62.21.33.99 (16 Nov 2003 12:13:43 GMT)
    X-Complaints-To: c...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 16 Nov 2003 12:13:43 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:268910
    [ ukryj nagłówki ]

    6...@n...onet.pl,
    Użytkownik <z...@p...onet.pl>:

    >> Probowalem szukac... bez skutku. Ciekawe, gdzie tez sie schowala :))

    > * podać datę końcową ('Wybór daty') dowolną sufitową-przyszłą,
    > najlepiej jak najdalszą

    Tu jest pies pogrzebany ... Szkoda, bo wielu uzytkownikow nigdy go nie
    wygrzebie ;)
    A to jest funkcja unikatowa - zaden moj inny bank nie ma takiego terminarza.
    Skad wiedziec, ze trzeba ograniczyc date koncowa - wybitnie nieintuicyjne.

    Skoro juz jest ten terminarz - powinien byc dostepny i dla innych zlecen, w
    szczegolnosci okresowych (postulat do Lukasa).

    > BTW- OT: Pytanie - również do Glenn - jako do starszych niż ja -
    > stażem userów VWB:
    > Przy zakładaniu listy 'Odbiorców' na arkuszu widnieje kolumna "IVR".
    > Jak tą liczbę (?) się wprowadza i do czego to służy? Domyślam się,
    > że do transakcji telefonicznych; z tego kanału nigdy dotychczas nie
    > korzystałem, dlatego być może to pytanie wydaje się być lamerskie ;)

    Tez nie korzystalem, ale wiem, ze sluzy to do automatycznych transakcji
    telefonicznych (bez konsultanta: IVR to Interactive Voice Response).
    Wpisujesz tam (chyba jednocyfrowy) numer, ktory potem wciskasz, gdy automat
    prosi Cie glosem o podanie numeru przelewu.
    Ale nie sprawdzalem w praktyce.

    --
    Robert
    User in front of @ is fake, actual user is: mkarta

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1