  • Data: 2003-11-20 20:55:08
    Temat: Re: Lukas: zlecenia, was: VW - przeglad zlecen
    Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    0...@n...onet.pl,
    Użytkownik <z...@p...onet.pl>:

    > Hmm...a czy takie "odświeżanie" jest bezpieczne? Banki przestrzegają
    > przed tym!

    To niech nie pozwalaja na nie :))
    Poki ja je robie, jest bezpieczne. Niebezpieczne, gdy robi ktos za mnie ;)

    > Nie używałem do tej pory zl.okresowego - wygląda na to, że warto je
    > wypróbować :)

    Zdecydowanie - tez kiedys nie uzywalem, az mi ktos tu uswiadomil (dzieki
    :)), ze jest ono rownowazne funkcjonalnie z przelewem zdefiniowanym. Od tej
    pory duzo z okresowych korzystam - polecam.

    To tak jak w okresowym.

    --
    Robert