  • 1. Data: 2005-05-13 14:30:20
    Temat: Czy pamietacie Kamila P.?
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    Czy pamiętacie jeszcze Kamila P., niegdyś aktywnego uczestnika tej
    grupy?
    Właśnie zakończył się jego proces przed Sądem Okręgowym w Gdańsku, wyrok
    ma zapaść 19 maja. Prokurator zażądał dla niego kary 25 lat więzienia za
    zabójstwo pracownika naukowego uczelni.
    Całkiem przypadkowo (już po rozpoczęciu procesu) okazało się, że Kamil
    cierpi na guza mózgu i to on był sprawcą tej tragedii.
    Więcej: http://fakty.interia.pl/news?inf=622854

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 2. Data: 2005-05-13 15:01:47
    Temat: Re: Czy pamietacie Kamila P.?
    Od: "Szymon Nitka" <s...@u...pl>

    Krzysztof K. Maj napisał(a):

> [...]
    > Całkiem przypadkowo (już po rozpoczęciu procesu) okazało się, że Kamil
    > cierpi na guza mózgu i to on był sprawcą tej tragedii.

    O Kamilu właśnie:

    -> http://szymon.nitka.pl/misc/wioska_elektroniczna.rtf

    Szy.

  • 3. Data: 2005-05-13 15:31:27
    Od: ":-\(..." <...@m...il>

    Użytkownik "Szymon Nitka" <s...@u...pl> napisał w wiadomości

    > -> http://szymon.nitka.pl/misc/wioska_elektroniczna.rtf

    Rodzi się pytanie:
    Czy oprócz tego czego się już nauczył chciał sprawdzić jak to jest być
    zabójca ?
    Bo guz mózgu nijak nie chce tu być okolicznością łagodzącą
    Wielu dyskutantów http://info.onet.pl/1096864,11,item.html#czytaj chciałoby
    dla niego kary śmierci.

  • 4. Data: 2005-05-13 15:43:08
    Od: "Szymon Nitka" <s...@u...pl>

    :-(... napisał(a):

    > Wielu dyskutantów http://info.onet.pl/1096864,11,item.html#czytaj
    > chciałoby dla niego kary śmierci.

    Dyskutantów? Wielkie słowo, zważywszy poziom onetowych
    'dyskusji'.

    Szy.

  • 5. Data: 2005-05-13 15:51:55
    Od: ":-\(..." <...@m...il>

    > Dyskutantów? Wielkie słowo, zważywszy poziom onetowych

    Każdy sobie dopowie dostatecznie obraźliwe słowo na onetowych komentatorów.
    Niemniej uważam, że w większości są to szanowani obywatele, mające wysokie
    mniemanie o sobie, którzy korzystając z anonimowości głoszą rozmaite,
    głęboko skrywane poglądy.
    Tak czy siak zagadką dla mnie pozostaje, dlaczego wybitny student zabił
    celowo i świadomie swojego nauczyciela, dał się złapać i jaka powinna
    spotkać Go kara.
    Pytanie pomocnicze : czy zabity cieszył się szacunkiem braci studenckiej,
    czy antypatią (delikatnie mówiąc) ?.