  • 1. Data: 2005-05-13 12:21:32
    Temat: Aktywna karta VisaElectron ktorej nie posiadam :-)
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>

    Czy powinienem zablokowac moja aktywna karte VisaElectron ktorej nie
    posiadam z jakichs przyczyn?
    TB

  • 2. Data: 2005-05-13 15:31:50
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    On 2005-05-13 14:21, Tomasz Bednarz wrote:

    > Czy powinienem zablokowac moja aktywna karte VisaElectron ktorej nie
    > posiadam z jakichs przyczyn?

    Zgubiłeś, ukradli czy pożyczyłeś? Jak samochód pożyczasz to chyba nie
    zgłaszasz że ci ukradli ale jak ukradli to chyba trzeba, nie sądzisz?

    --
    Peet
    j...@t...pbz

  • 3. Data: 2005-05-13 15:48:10
    Od: gollum <n...@u...pl>

    > Zgubiłeś, ukradli czy pożyczyłeś? Jak samochód pożyczasz to chyba nie
    > zgłaszasz że ci ukradli ale jak ukradli to chyba trzeba, nie sądzisz?

    Pożyczasz komuś kartę płatniczą? Pożysz :) I dopnij karteczkę z pinem :)

  • 4. Data: 2005-05-13 16:09:38
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Tomasz Bednarz napisał(a):
    > Czy powinienem zablokowac moja aktywna karte VisaElectron ktorej nie
    > posiadam z jakichs przyczyn?

    Nie, pod żadnym pozorem.

  • 5. Data: 2005-05-13 16:14:35
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Czy powinienem zablokowac moja aktywna karte VisaElectron ktorej nie
    > posiadam z jakichs przyczyn?
    > TB

    No nie bądź wredny ;-P
    po czymś takim ten, co ją posiada,
    nie będzie już mógł z niej skorzystać ;-/

  • 6. Data: 2005-05-13 20:00:42
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>

    ... pytanie to byla podpucha .....
    ING-BSK po raz kolejny mnie rozbawil do lez .....

    kiedys jak zamawialem karte w mBanku to dostawalem i pin i karte i dopiero
    ja sobie aktywowalem

    teraz moja zona zamowila karte w ING-BSK i widzimy karte w systemie on-line
    jako aktywna!!!!
    ale niestety ani pinu ani karty nie otrzymalismy :-)

    TB

  • 7. Data: 2005-05-13 20:05:15
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@h...com>

    pin przyjdzie, co jest oznaką oczekiwania karty w oddziale na właściciela...

    --

    pozdrawiam,
    mk

    --------------------------
    jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku,
    to przelej ją ;) każdy grosz się liczy ;)

    77 1140 2004 0000 3002 2490 7057
    48 1140 2017 0000 4602 0387 8329
    67 1060 0076 0000 3020 0120 2620

  • 8. Data: 2005-05-14 13:08:02
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>

    > pin przyjdzie, co jest oznaką oczekiwania karty w oddziale na
    właściciela...
    mowisz jak pan/pani z oddzialu
    tylko dlaczego ta karta ktorej nie ma jest aktywna ?
    TB

  • 9. Data: 2005-05-14 15:18:45
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@h...com>

    karty zawsze [w ing] są aktywne, dlatego odbierasz je w oddziale, także się
    pytałem w oddziale dlaczego nie mogą wysyłać kart pocztą i np. aktywacja w
    INGBankOnLine, ale nie da się....

    --

    pozdrawiam,
    mk

  • 10. Data: 2005-05-14 15:44:32
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>

> [...]
    się
    > pytałem w oddziale dlaczego nie mogą wysyłać kart pocztą i np. aktywacja w
    nie da sie bo poniewaz .... :-) zaly ING
    a karty zawsze sa aktywne bo jak zablokujesz to chyba karta nie bedzie juz
    aktywna :-)
    chyba ze w ING karta zablokowana dalej jest aktywna :-)
    TB