  • 11. Data: 2002-08-09 06:49:55
    Temat: Re: Lukas - aktualizacja sald do bankomatow
    Od: "Tobi" <z...@p...onet.pl>

    Domyslam sie ze skoro zalatwiasz nowych odbiorcow u konsulatanta, to masz
    e-konto zwykle, nie PRO, wiec nic nie kosztuje Cie prowadzenie konta, nie
    wykupiles tez dodatkowo tokena, wiec czemu sie dziwisz ze jest mniej
    wygodnie? Chcesz miec dodawanie nowych odbiorcow w czasie rzeczywistym -
    wykup token lub zmien konto na PRO - to bedzie kosztowalo, ale cos za cos!
    trzeba sie zdecydowac na jedno. Masz tez mozliwosc w razie tej darmowej
    opcji przeslac przelew telefonicznie, kosztuje chyba ze 2 zeta.

    Tobi

  • 12. Data: 2002-08-09 06:58:01
    Od: "Tobi" <z...@p...onet.pl>

    a ja mam wrazenie ze to dobra opcja (ale chwale tego Lukasa ;) bo masz
    przynajmniej pewnosc ze o danej godzinie masz taki stan - w innym banku z
    www nie wiesz wlasciwe z jakiej godziny podaja Ci dane, a chyba nie wierzysz
    ze w czasie rzeczywistym ;)?

    Tobi

  • 13. Data: 2002-08-09 07:11:52
    Od: "Negatyw" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Tobi" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > system sprawdzi i jesli serwer nie jest padniety, poda Wam nowe info na
    biezaca godzine! przeciez godzina jest jak byk!

    ... i w trakcie sprawdzania, ktora trwa ZA DLUGO - sie zawiesi :))))
    Czy to bank off-line czy on-line ????????????????

    Pozdro
    Negatyw

  • 14. Data: 2002-08-09 07:20:50
    Od: "Tobi" <z...@p...onet.pl>

    ano sam ostatnio zaczalem topic o tym ze sie im serwer psuje w Lukasie-
    niestety! nawet przez kilka godzin probujac dosc czesto nie moglem
    zaktualizowac (ale przelewy mozna bylo na szczescie wyslac). jednak Inteligo
    tez mialem i nie moge powiedziec zeby bylo niezawodne! Kumpel ma w mbanku i
    mowi ze tam awarie sa sporadyczne, ale z autopsji nie znam.

    Tobi

  • 15. Data: 2002-08-09 07:54:56
    Od: "tompus" <t...@f...onet.pl>

    Witam,

    > Domyslam sie ze skoro zalatwiasz nowych odbiorcow u konsulatanta, to masz
    > e-konto zwykle,

    Ludzie, mamy wróżkę na forum!!!!

    > nie PRO, wiec nic nie kosztuje Cie prowadzenie konta, nie
    > wykupiles tez dodatkowo tokena, wiec czemu sie dziwisz ze jest mniej
    > wygodnie?

    Tak, dziwię się! Bo myślałem, że Lukas to nowoczesny bank. Nie chodzo mi
    przecież o to, że nie dają mi kawki w odziale, czy o to, że aby ustanowić
    odbiorców muszę dzwonić na ich linię, tylko o to, że to tak długo trwa, a
    system podaje mi nieaktualne dane.

    > Chcesz miec dodawanie nowych odbiorcow w czasie rzeczywistym -
    > wykup token lub zmien konto na PRO - to bedzie kosztowalo, ale cos za cos!

    Chcę mieć dodawanie nowych odbiorców w czasie rzeeczywistym bez tokena! Nie
    chcę być malkontentem z reklamy Lukasa, ale jakoś w innych bankach tak jest,
    więc tak powinno być i w Lukasie

    Pozdr.
    Wojtek

  • 16. Data: 2002-08-09 08:01:07
    Od: "Tobi" <z...@p...onet.pl>

    szkoda czasu na odpowiadanie na twoje posty leszczu

  • 17. Data: 2002-08-09 08:07:13
    Od: "tompus" <t...@f...onet.pl>

    Witam,
    Aż tak emocjonalnie związany jesteś z Lukasem, że każda (moim zdaniem
    budująca) krytyka cię uraża? Skoro tak, to sorrki
    Pozdr.
    Wojtek

  • 18. Data: 2002-08-09 08:23:18
    Od: "Negatyw" <n...@o...pl>

    > w mbanku i mowi ze tam awarie sa sporadyczne, ale z autopsji nie znam.

    MBANK jest tylko wirtualnym tworem. Jakiez bedzie zdziwienie uzytkownikow
    tego banku, gdy wejda pewnego dnia na witrynke a tu - zero. Telefony gluche.
    Co najgorsze - nie ma dokod isc i kogo wyzwac (!!!) :)))
    Wole banki, ktore maja jakies tam siedziby i okienka kasowe. Mijajac je -
    wiem, ze JESZCZE istnieja.

    Pozdro
    Negatyw

  • 19. Data: 2002-08-09 08:32:01
    Od: "Tobi" <z...@p...onet.pl>

    dobrze prawisz Negatyw, tez tak mysle

    Tobi

  • 20. Data: 2002-08-09 08:47:33
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <aivucq$eac$1@news.tpi.pl>, Negatyw wrote:

> [...]
    > Co najgorsze - nie ma dokod isc i kogo wyzwac (!!!) :)))
    > Wole banki, ktore maja jakies tam siedziby i okienka kasowe. Mijajac je -

    No coz powiem tak ... Pojdziesz sobie pewnego dnia do jakiegos banku -
    budynku, a tu masz drzwi zamkniete z kartka - do odwolania nieczynne.
    - i co? Pozostalo ci tylko wolac na ulicy ZLODZIEJE i czekac w dluuugiej
    kolejce po srodki tam jakies zgromadzone.

    Okienka Kasowe hmm? Pamietaj czynnik ludzki jest najbardziej omylny i
    zawodny. Nie wspomne juz o szybkosc transferu z jednego banku do drugiego.