  • 1. Data: 2005-10-23 19:28:13
    Temat: [Lukas] Potwierdzenie przelewu
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@W...gazeta.pl>

    Zauważyliście, że w Demo nowego systemu jest klawisz Drukuj potwierdzenie? W
    wersji live po staremu, tylko możliwość zamówienia potwierdzenia. Szkoda, bo
    akurat ta funkcjonalność by się przydała. Kiedy czasem trzeba okazać dowód
    wpłaty, trochę siara jest, jak się PrintScreen przynosi.
    A tak swoja drogą to nie ładnie Lukasie chwalić się czymś czego się nie ma w
    ofercie...

    Miłego dnia
    Tomek

  • 2. Data: 2005-10-23 19:28:24
    Temat: Re: [Lukas] Potwierdzenie przelewu
    Od: "D" <a...@s...opazsqsyhd.gdgdry.pl>

    Użytkownik "Tomasz Opalski" <o...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wpłaty, trochę siara jest, jak się PrintScreen przynosi.
    > A tak swoja drogą to nie ładnie Lukasie chwalić się czymś czego się nie ma

    doszly mnie sluchy takie , ze to bedzie wkrotce