  • 1. Data: 2005-10-23 12:31:12
    Temat: mBank - WAP
    Od: "ar" <k...@w...pl>

    Witam

    Czy komuś udało się połączyć za pomocą telefonu komórkowego Siemens C65 z
    mBankiem (wap wer. 2.0) . W moim przypadku po wpisaniu hasła i wybraniu
    opcji "zaloguj" pojawia się informacja z prośbą o ponowne zalogowanie (?).
    Czy to jest problem użytkownika czy mBanku. (jestem w Simplusie)

    dziękuję

    a.d.

  • 2. Data: 2005-10-23 12:35:18
    Temat: Re: mBank - WAP
    Od: LH <l...@o...pl>

    ar napisał(a):
> [...]
    > opcji "zaloguj" pojawia się informacja z prośbą o ponowne zalogowanie (?).
    > Czy to jest problem użytkownika czy mBanku. (jestem w Simplusie)

    to jest znany problem z żadnego Siemens się nie zakogujesz

  • 3. Data: 2005-10-23 13:47:16
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > to jest znany problem z żadnego Siemens się nie zakogujesz

    To jest powtarzanie plotek, a nie odpowiedź.
    mBank już od dawna nie rozwija tego kanału dostępu,
    ostatnie modelem Siemensa z których połączysz się
    bez większych problemów to seria C/S/SL/ME-45.
    Tymi które mają wap2.0 już się nie połączysz.

  • 4. Data: 2005-10-23 15:30:53
    Od: Kamil <-...@c...org>

    ar napisał(a):
> [...]
    > opcji "zaloguj" pojawia się informacja z prośbą o ponowne zalogowanie (?).
    > Czy to jest problem użytkownika czy mBanku. (jestem w Simplusie)

    Poszukaj w internecie Opery Mini. Jest w Javie i działa z normalnym (tj.
    htmlowym) serwisem mBanku. Działa bardzo dobrze.

    Z tym, że nie wiem jak z jej działaniem na C65. W razie czego poszukaj
    na forum.siemensiak.pl (tam ktoś dawał, tylko się zarejestruj aby
    zobaczyć załączniki).

    --
    k.

  • 5. Data: 2005-10-23 17:19:45
    Od: --- konrad --- <m...@U...NUMBERSpl>

    S.T. napisał(a):

> [...]
    > ostatnie modelem Siemensa z których połączysz się
    > bez większych problemów to seria C/S/SL/ME-45.
    > Tymi które mają wap2.0 już się nie połączysz.

    Uzywam ME45 i w zyciu nie udalo mi sie zalogowac, na mLini
    mowili cos o znanym problemie i ze nad tym pracuja. Ale od miesiecy juz
    nie probowalem, wiec moze sie czegos dopracowali.

    Pozdrowienia,
    --
    Konrad

  • 6. Data: 2005-10-23 21:15:02
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Uzywam ME45 i w zyciu nie udalo mi sie zalogowac, na mLini
    > mowili cos o znanym problemie i ze nad tym pracuja. Ale od miesiecy juz
    > nie probowalem, wiec moze sie czegos dopracowali.

    Widać nie umiesz używać, mam ME45 i nigdy nie miałem problemów (viaGPRS)
    (od casu jak przebrnąłem przez konfigurację),
    a co do mLinii to zwyczajne marletolenie,
    nikt nawet palcem nie kiwa.
    Jak koniecznie chcesz uruchomić,
    to poszukaj moich staaarych postów na forum
    moze jeszcze są dostępne.
    Z tego co pamietam, m.in. nie da się logować przez wap.mbank.pl
    (zapętla się przy logowaniu), trzeba przez wap.info.mbank.pl

  • 7. Data: 2005-10-23 21:25:58
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "--- konrad ---" <m...@U...NUMBERSpl> wrote in
    message news:djggnh$ek1$1@inews.gazeta.pl...

    > Uzywam ME45 i w zyciu nie udalo mi sie zalogowac, na mLini
    > mowili cos o znanym problemie i ze nad tym pracuja. Ale od miesiecy juz
    > nie probowalem, wiec moze sie czegos dopracowali.

    AFAIR problem dotyczy zainstalowanych w telefonie certyfikatow. Na pewno
    jest o tym w archiwum pbb...

    http://groups.google.com/group/pl.misc.telefonia.gsm
    /browse_thread/thread/5780f9c19f31fcd1/58de9a61957d8
    992?lnk=st&q=siemens+mbank&rnum=5#58de9a61957d8992

    Maciej

  • 8. Data: 2005-10-23 22:47:43
    Od: --- konrad --- <m...@U...NUMBERSpl>

    S.T. napisał(a):

    > Widać nie umiesz używać,

    raczej umiem.

> [...]
    > Z tego co pamietam, m.in. nie da się logować przez wap.mbank.pl
    > (zapętla się przy logowaniu), trzeba przez wap.info.mbank.pl

    docieranie do strony logowania serwisu transakcyjnego przez
    http://wap.info.mbank.pl niczego nie zmienia. to jest caly czas ten sam
    serwis transakcyjny. zawsze po wpisaniu identyfikatora i hasla dostaje
    'witamy w mbanku' i znow strone logowania. nie dziala woodoo z
    wylaczaniem certyfikatow, https zamiast http i inne magiczne pomysly,
    jakie mozna wynalezc na sieci. jaka masz wersje firmware na ME45,
    ktorego do laczenia sie z mBankiem uzywasz?

    --
    Konrad

  • 9. Data: 2005-10-24 07:31:38
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > raczej umiem.

    tyle, że z mizernym skutkiem ;-)

> [...]
    > jakie mozna wynalezc na sieci. jaka masz wersje firmware na ME45,
    > ktorego do laczenia sie z mBankiem uzywasz?

    30 ale na wcześniejszych też chodziło.
    Ustawienia profilu:(w Erze)
    Adres IP- 193.041.230.094
    PortIP- 9203
    strona domowa- http://wap.info.mbank.com.pl
    podtrzymanie- 300s
    wstawienia csd- puste
    GPRS dane- włączone
    APN- erainternet
    hasło- j.w. (jeśli dobrze pamiętam)

  • 10. Data: 2005-10-24 08:08:08
    Od: --- konrad --- <m...@U...NUMBERSpl>

    S.T. napisał(a):

    > tyle, że z mizernym skutkiem ;-)

    ...ktorego to skutku przyczyną nie jest przeciez brak zrozumienia
    instrukcji do telefonu :)

    > 30 ale na wcześniejszych też chodziło.

    mam telefon w plusgsm i wersje 28. zaczne od upgrade-u.

    pozdrowienia,
    --
    Konrad