  • 1. Data: 2005-10-23 20:49:08
    Temat: Re: przelew do tpsy
    Od: "Sawinski Piotr" <p...@p...pl>

    Ra wrote:
    > czy można rachunek opłacić przelewem czy barkod jest im niezbędny ?

    Mozna. Ja od "wiekow" tak oplacam i w polu tytulem podaje: nr ewidencyjny, nr
    telefonu, adres, nazwisko + okres za jaki jest faktura. Pewnie opcji wypelnienia
    pola tytulem jest wiele innych, ale ta mi sie sprawdza:)

    --
    Sawinski Piotr

  • 2. Data: 2005-10-23 21:11:18
    Od: Andrzej <r...@p...onet.pl>

    Ra wrote:
    > czy można rachunek opłacić przelewem czy barkod jest im niezbędny ?

    Kod kreskowy jest tylko dla wygody. Poniżej kodu są znaki które oznaczają
    to samo i je sie wpisuje w pole "tytułem".

  • 3. Data: 2005-10-23 21:19:43
    Temat: przelew do tpsy
    Od: Ra <adres.w@stopce>

    czy można rachunek opłacić przelewem czy barkod jest im niezbędny ?

    --
    arek at aster dot pl

  • 4. Data: 2005-10-23 21:23:28
    Od: LM <p...@n...sig>

    Pisze do nas Ra pamiętnej daty 2005-10-23 23:19:

    >czy można rachunek opłacić przelewem czy barkod jest im niezbędny ?

    Mozna przelewem, w tytule wystarczy numer ewidencyjny (zresztą i bez
    niego nie powinno być problemów, bo każdy ma inny numer konta, zależny
    właśnie od numeru ewidencyjnego).

    --
    Nieustannie pozdrawiam
    Leszek Maszczyk

  • 5. Data: 2005-10-24 18:59:11
    Od: bob <b...@m...ru>

    Sawinski Piotr napisał:

    > Mozna. Ja od "wiekow" tak oplacam i w polu tytulem podaje: nr ewidencyjny, nr
    > telefonu, adres, nazwisko + okres za jaki jest faktura. Pewnie opcji wypelnienia
    > pola tytulem jest wiele innych, ale ta mi sie sprawdza:)

    Ja piszę tylko nr faktury.

  • 6. Data: 2005-10-24 20:02:29
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <djjaov$i10$1@atlantis.news.tpi.pl>, b...@m...ru
    says...

    O ile sie nie myle... to kazdy kilent TPSA ma przypisany indywidualny
    number bankowy

    AP

  • 7. Data: 2005-10-25 18:11:15
    Od: "Admit" <n...@w...pl>

    "Ra" <adres.w@stopce> wrote in message
    > czy można rachunek opłacić przelewem czy barkod jest im niezbędny ?

    na odwrocie faktury są wszystkie niezbędne informacje, które
    rozwieją Twoje wątpliwości (przynajmnie na mojej fakturze są)

    Admit