  • 1. Data: 2005-10-23 14:06:24
    Temat: PZ w Pekao
    Od: "kubakj" <k...@g...pl>

    Czy ktos moze mi powiedziec ile kosztuje PZ w Pekao? Na stronach Pekao w tabelii
    prowizji nie moge znalezc.

  • 2. Data: 2005-10-23 20:06:20
    Temat: Re: PZ w Pekao
    Od: Bronislaw Wolyniec <w...@S...poczta.onet.pl>

    "kubakj" <k...@g...pl> napisal(a):

    Witam!

    >Czy ktos moze mi powiedziec ile kosztuje PZ w Pekao? Na stronach Pekao w tabelii
    >prowizji nie moge znalezc.

    http://www.pekao.com.pl/tabele3s2.xml?/lang=PL/91215
    8-638427-81156
    "Za zrealizowanie pojedynczego polecenia zapłaty na zlecenie
    wierzyciela posiadającego rachunek w Banku
    od każdej operacji
    Uwaga:
    Opłata pobierana jest z rachunku wierzyciela.
    zł 2,-"

    --
    BW,
    http://www.bwportal.pl

  • 3. Data: 2005-10-24 06:56:07
    Od: "KRZYSZTOF KRAWCZYK" <k...@N...gazeta.pl>

    Mnie Pekao SA pobiera 0,60 PLN za realizację polecenia zapłaty.

  • 4. Data: 2005-10-24 16:12:37
    Od: Bronislaw Wolyniec <w...@S...poczta.onet.pl>

    "KRZYSZTOF KRAWCZYK" <k...@N...gazeta.pl> napisal(a):

    Witam!

    >Mnie Pekao SA pobiera 0,60 PLN za realizację polecenia zapłaty.

    To co ja znalazlem moze dotyczyc rachunkow firmowych. Co swiadczy
    tylko o tym, ze dobrze ukrywaja ta informacje ;)

    --
    BW,
    http://www.bwportal.pl

  • 5. Data: 2005-10-27 12:36:14
    Od: "dl" <q...@n...cy>

    Użytkownik "Bronislaw Wolyniec" <w...@S...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ju1ql1hbjj9eqvhtv6qbvrc3a3cr8uqt0g@4ax.com...
    > To co ja znalazlem moze dotyczyc rachunkow firmowych. Co swiadczy
    > tylko o tym, ze dobrze ukrywaja ta informacje ;)

    Hmm... ukrywają twierdzisz...

    Wchodzisz na stronę główną banku (http://www.pekao.com.pl),
    klikasz link 'Tabela opłat i prowizji' w lewym menu, klikasz link "Klient
    indywidualny' i w PDF, który się otworzy (albo i nie - zalezy czego używasz)
    czytasz rozdział 2 "Rachunki Oszczędnościowe". Punkt 14 oznajmia:
    "Za zrealizowanie polecenia zapłaty (...)" zł 0,6.

    ;)

    --
    pozdrawiam
    dl