  • 1. Data: 2005-11-18 20:10:30
    Temat: Napad na bank w Warszawie
    Od: Bogusz <b...@p...onet.pl>

    http://tinyurl.com/d52jz

    Pytaja się o świadków ale nie wiadomo jaki to bank, ani w jakim miejscu
    Bielan.
    Ktoś zna więcej szczegółów?

    Pozdrawiam,
    Bogusz.

  • 2. Data: 2005-11-18 21:11:14
    Temat: Re: Napad na bank w Warszawie
    Od: buraxta <b...@g...com>

    Bogusz wrote:
    > Ktoś zna więcej szczegółów?

    Hmmm, niech zgadnę ;) "Mężczyzna wtargnął do banku i sterroryzował
    kasjerkę przedmiotem przypominającym broń"? :)

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.int.pl \\ \\ \\

  • 3. Data: 2005-11-18 21:13:39
    Od: Bogusz <b...@p...onet.pl>

    buraxta napisał(a):

    > Hmmm, niech zgadnę ;) "Mężczyzna wtargnął do banku i sterroryzował
    > kasjerkę przedmiotem przypominającym broń"? :)

    I zabrał banknoty przypominające pieniądze...

    Ale gdzie ten bank? Mieszkam na bielanach, wiec chciałbym wiedzieć...

    Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2005-11-18 21:36:06
    Od: ...@...c

    Dnia Fri, 18 Nov 2005 22:11:14 +0100, buraxta napisał(a):

    > Hmmm, niech zgadnę ;) "Mężczyzna wtargnął do banku i sterroryzował
    > kasjerkę przedmiotem przypominającym broń"? :)

    nie rozumiem co cie cieszy?

    --
    pozdrawiam,

  • 5. Data: 2005-11-18 21:41:28
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    ...@...c napisał(a):

    > nie rozumiem co cie cieszy?

    Pewnie wybitnie fachowa i szczegolowa notka informacyjna.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 6. Data: 2005-11-18 21:42:07
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Bogusz napisał(a):

    > Ale gdzie ten bank? Mieszkam na bielanach, wiec chciałbym wiedzieć...

    Idz i szukaj skoro to Twoja okolica. Przeciez ja nie bede z Mokotowa
    jechal ;)

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 7. Data: 2005-11-18 22:03:15
    Od: ...@...c

    Dnia Fri, 18 Nov 2005 22:41:28 +0100, Mithos napisał(a):

    > Pewnie wybitnie fachowa i szczegolowa notka informacyjna.

    pewnie zgodna z rzeczywistością. Chyba nie sądzisz że kasjer rozpozna
    duplikat pistoletu za 100 zł od oryginału?

    --
    pozdrawiam,

  • 8. Data: 2005-11-18 22:50:46
    Od: jaszczur <m...@c...op.pl>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik ...@...c pisze:

    > pewnie zgodna z rzeczywistością. Chyba nie sądzisz że kasjer rozpozna
    > duplikat pistoletu za 100 zł od oryginału?
    Może kasjer spojrzeć na broń z profilu jak w "Porachunkach" czy "Przekręcie"
    i przeczytać "duplikat". Powiedzieć napastnikowi "nie masz jaj stary,
    na tu mam Desert Eagle..."
    ;-)

    --
    ( . '">
    ) L_

  • 9. Data: 2005-11-18 22:56:54
    Od: ...@...c

    Dnia Fri, 18 Nov 2005 22:50:46 +0000 (UTC), jaszczur napisał(a):

> [...]
    > i przeczytać "duplikat". Powiedzieć napastnikowi "nie masz jaj stary,

    byłoby to zabawne gdyby ostatnio nie strzelili kasjerowi w łeb

    --
    pozdrawiam,

  • 10. Data: 2005-11-19 00:39:33
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Bogusz" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Pytaja się o świadków ale nie wiadomo jaki to bank, ani w jakim
    miejscu

    Wyszli z założenia, że świadek będzie wiedział przecież, a najazd
    gapiów nie jest i do niczego potrzebny. Tyle, ze być może ktoś
    przechodzący koło banku nawet nie wiedział, że tam jest napad, a mimo
    to widział coś ciekawego, co mogło by być pomocne w ustaleniu sprawcy.