eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Lukas] Odpowiedź na reklamację (się wzruszyłem) › [Lukas] Odpowiedź na reklamację (się wzruszyłem)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.atman.pl!new
    sfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [Lukas] Odpowiedź na reklamację (się wzruszyłem)
    Date: Fri, 18 Nov 2005 17:04:44 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 34
    Message-ID: <dlku4f$p13$1@nemesis.news.tpi.pl>
    Reply-To: yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com
    NNTP-Posting-Host: amp150.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1132329936 25635 83.17.71.150 (18 Nov 2005 16:05:36 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 18 Nov 2005 16:05:36 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.7.5) Gecko/20041206
    Thunderbird/1.0 Mnenhy/0.7
    X-Antivirus: avast! (VPS 0546-3, 2005-11-16), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:369610
    [ ukryj nagłówki ]

    Dostałem dzisiaj odpowiedź od Lukasa w kwestii nie działającej poczty.
    Bardzo mi się spodobała i postanowiłem podzielić się nią z innymi. Oto ona:

    "Szanowny Panie,
    za pośrednictwem tej korespondencji chcielibyśmy podziękować za kontakt
    z Bankiem. Wyjaśniamy, iż wszelkie uwagi, opinie i sugestie kierowane
    pod naszym adresem są dla nas niezwykle cenne, ponieważ pomagają nam
    dostosować proponowaną ofertę do potrzeb naszych Klientów.
    Jednocześnie potwierdzamy, iż obecnie występują utrudnienia z
    korzystaniem z serwisu na koncie - "poczta". Fakt ten został
    zgłoszony do odpowiednich jednostek, odpowiedzialnych za
    jakość funkcjonowania systemu bankowego.
    Za powstałe utrudnienia przepraszamy. Liczymy na dalszą współpracę.
    Z poważaniem,
    ............
    Konsultant ds. obsługi Klienta"


    Zwróćcie uwagę, że tylko dwa zdania są na temat, reszta jest stałym
    fragmentem, który wpisują na początku i końcu każdej takiej odpowiedzi.
    Co więcej, te zdania na temat, w zasadzie potwierdzają jedynie, że nie
    zmyślałem składając reklamację. Bardzo mnie to ucieszyło, bo pozwoli mi
    zachować integralność osobowości.
    Ostatecznie wzruszyło mnie stanowisko pani, która się podpisała.
    Ciekawym jedynie, czy to ja jestem tym Klientem, czy też jakaś
    nieznajoma mi osoba.
    Jedno dobre, że poczta (a ściślej - serwis na koncie - "poczta") zaczęła
    działać jakiś czas temu.

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****
    **** ...Too lazy to work ****
    **** and too nervous to steal... ****

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1