  • 1. Data: 2003-12-02 09:49:27
    Temat: Lukas & Linux?
    Od: "caxap" <c...@o...pl>

    Czy e-lukas dziala pod Linuksem? Np przez Mozille?
    Jakie jest oficjalne stanowisko banku a jak wyglada to w praktyce?

    pozdrawiam,
    tomek

  • 2. Data: 2003-12-02 10:11:56
    Temat: Re: Lukas & Linux?
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    caxap wrote:
    > Czy e-lukas dziala pod Linuksem? Np przez Mozille?
    > Jakie jest oficjalne stanowisko banku a jak wyglada to w praktyce?
    Jakie jest oficjalne stanowisko nie wiem(bardzo możliwe, że "tylko NN4.7x")
    natomiast ja z mozilą/firebirdem nie miałem problemów

    KJ

  • 3. Data: 2003-12-02 10:42:25
    Od: Zac <pmendel@@almatur.pl>

    Kamil Jońca wrote:

> [...]
    pochodne nn - ok /mozilla, firebird, epiphany, galeon.../
    konqueror - problemy - chyba ze wzgledu na https. nie wiem moze nowsza
    wersja sobie radzi lepiej.

  • 4. Data: 2003-12-02 11:07:51
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > konqueror - problemy - chyba ze wzgledu na https. nie wiem moze nowsza
    > wersja sobie radzi lepiej.

    Z konquerorem też działa.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2003-12-02 15:29:51
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Tue, 2 Dec 2003 10:49:27 +0100, "caxap" <c...@o...pl> wrote:

    >Czy e-lukas dziala pod Linuksem? Np przez Mozille?
    >Jakie jest oficjalne stanowisko banku a jak wyglada to w praktyce?

    ja lynxa uzywałem, ale tylko niektóre operacje dawało się robić
    (przelewy - tak, ale zlecenia - nie - nie pozwalał wypełniać
    wymaganych pól, a pozwalał te "zablokowane - ciekawostka).
    Trochę niewygodne, ale miałem akurat takie dojście do Sieci, że WWW po
    https nie było, a SSH było :-)

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 6. Data: 2003-12-02 21:16:08
    Od: rmrmg <i...@s...atu.re>

    In <bqhnbq$quk$1@nemesis.news.tpi.pl> caxap wrote:

    > Czy e-lukas dziala pod Linuksem? Np przez Mozille? Jakie jest oficjalne
    > stanowisko banku a jak wyglada to w praktyce?

    Ze wszystkim opartym na Grecko działa, z KHTML (konqueror) też. Dziwne
    jest ich stanowisko odnośnie javy piszą by ją włączyć ale nie jest
    przez serwis wymagana. Napisałem do nich w tej sprawie. Odpowiedzieli po
    9 dniach w taki sposób:

    #v+
    Temat ODP:java
    Treść LUKAS Bank zaleca używanie przeglądarki Internet Explorer w wersji
    co najmniej 5.0, lub przeglądarki Netscape Navigator w wersji co najmniej
    4.7, ponieważ programy te współpracują ze stosowanymi przez LUKAS Bank
    standardami zabezpieczeń. Włączenie opisanej przez Pana funkcji,
    konieczne jest do prawidłowego funkcjonowania serwisu LUKAS e-Bank. W
    przypadku wyłączenia tej opcji, mogą pojawić się problemy z
    wykonaniem niektórych operacji finansowych. Pozdrawiam
    Autor W.Stempniewicz
    #v-

    --
    registered Linux user 261525 | Wszystko jest trudne przy
    gg 2...@w...pl| odpowiednim stopniu