  • 1. Data: 2003-12-02 10:59:24
    Temat: Problemy z logowaniem i przelewami w MultiBanku.
    Od: "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl>

    Dzisiaj od rana mam problem z logowaniem się w serwisie internetowym
    MultiBanku. Inni mają ten sam problem, w dodatku ładowanie się kolejnej
    strony internetowej trwa "wieki".

    Kolegę ma większy problem, 30.XI (niedziela) zdefiniował i zatwierdził do
    wykonania przelewy z datą wykonania 1.XII. Wczoraj (czyli 1.XII) przelewy
    zniknęły z listy przelewów oczekujących, saldo nie zmieniło się, w historii
    rachunku nie ma śladu ich wykonania. Multilinka twierdzi że przelewy nie
    zostały zatwierdzone; zatwierdzone jednak zostały, jako dowód jest wydruk
    przelewów oczekujących. Czy ktoś już spotkał się z takim zjawiskiem?

    Pozdrawiam.
    Adam Gentler

  • 2. Data: 2003-12-02 13:10:05
    Od: "Duke" <d...@p...wp.pl>

    Adam Gentler wrote:

    > zatwierdzone jednak zostały, jako dowód jest wydruk przelewów
    > oczekujących. Czy ktoś już spotkał się z takim zjawiskiem?

    Prawdopodobnie przelew nie został zrealizowany z powodu
    niewystarczającej ilości środków na koncie.

  • 3. Data: 2003-12-03 09:19:22
    Od: "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl>

    Sprawa się wyjaśniła. Podpisana umowa o prowadzenie rachunku leżała 6 dni w
    oddziale Banku, który miał ją następnego dnia po otrzymaniu wysłać do
    centrali w Łodzi. Z powodu nie dostarczenia podpisanej umowy do centrali,
    rachunek został zablokowany.
    Multilinki nie umiały podać przyczyn nie zrealizowania przelewów. ;)
    Trzeba było wykonać sporo telefonów zanim udało się
    zlokalizować problem i odblokować rachunek.