  • 1. Data: 2002-01-04 09:01:05
    Temat: Lukas: Kolejna porcja wad
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Witajcie,

    wczoraj w ciągu dnia próbowałem wpłacić pieniądze na konto. Niestety
    po dwóch godzinach czekania, wciąż była informacja, że ,,system nie
    działa. Awaria''. W końcu wieczorem, gdy byłem bez auta i musiałem
    dreptać do banku na drugi koniec miasta, udało mi się wpłacić. Cały
    szczęśliwy wracam do domu, chcę zrobić przelew, a tutaj system
    twierdzi, że ,,Serwer zajęty, spróbuj później''. I tak do dzisiaj do
    godziny 10:00... Sesje eliksiru przeszły, najbliższa w poniedziałek i
    jestem w plecy kilka dni. Kto mi za to zapłaci?

    Zadzwoniłem na llinię i niedysponent stwierdził, że mogę nadać
    przelewy u niego, ale zapłacę prowizję. Niby dlaczego? Skoro jest
    awaria, to chyba powinni zrezygnować z prowizji. Ś.p. Handlobank tak
    robił. Jak była awaria bankomatu, to można było wypłacić w kasie bez
    prowizji.

    Kolejna sprawa, tym razem już po prostu wada rozwiązania -- za wypłatę
    w kasie pobierają 2zł. Wg mnie powinno być tak, jak właśnie w
    Handlobanku -- do kwoty możliwej do wyciągnięcia z bankomatu prowizja,
    ale powyżej bez. Jak ja mam wybrać np. 5000, skoro bankomat daje
    2000... Inna sprawa, że to jedna z najmniejszych wad Lukasa, bo akurat
    2zł przy kwocie większej niż 2000 da się jakoś przeżyć.
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 2. Data: 2002-01-04 09:34:33
    Temat: Re: Lukas: Kolejna porcja wad
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl>
    napisał w wiadomości
    > wczoraj w ciągu dnia próbowałem wpłacić
    pieniądze na konto. Niestety
    > po dwóch godzinach czekania ....

    Ja tez się wczoraj nachodziłem i nadzwoniłem do
    Lukas linii

    > ... Sesje eliksiru przeszły, najbliższa w
    poniedziałek i
    > jestem w plecy kilka dni. Kto mi za to zapłaci?

    Zrób tak jak kiedys radził padre PJO

    ////Voila!

    Wysyłasz Bankowi notę: "Niniejszym obciążam was na
    kwotę... z
    tytułu..." i podaj sposób przekazania środków.
    --
    pjo/////

    > Zadzwoniłem na llinię i niedysponent stwierdził,
    że mogę nadać
    > przelewy u niego, ale zapłacę prowizję. Niby
    dlaczego? Skoro jest
    > awaria, to chyba powinni zrezygnować z prowizji.

    Zgadzam się, to jest ich wina.

    > Kolejna sprawa, tym razem już po prostu wada
    rozwiązania -- za wypłatę
    > w kasie pobierają 2zł.

    Wypędzają z oddziałów klientów aby rozładować
    tłok. Chcą widac powrócic do imagu przezentowanego
    kiedyś w reklamówce. Lepeij niech ludzie stoja w
    kolejkach przed bankomatami (tak jak to często
    widzę w przypadku klientów PEKAO SA)

    > Wg mnie powinno być tak, jak właśnie w
    > Handlobanku -- do kwoty możliwej do wyciągnięcia
    z bankomatu prowizja,
    > ale powyżej bez.

    To rozsądne. Inaczej jest to swoista kara za czyny
    niepopełnione. Bank nie powinno interesować
    dlaczego chcesz gotówke a nie korzystasz z
    przelewu.

    > Jak ja mam wybrać np. 5000, skoro bankomat daje
    > 2000... Inna sprawa, że to jedna z najmniejszych
    wad Lukasa, bo akurat
    > 2zł przy kwocie większej niż 2000 da się jakoś
    przeżyć.

    Nie tylko u Lukasa tak jest. W BZWBK jak to
    elegancko podano "ujednolicono" w wszystkich
    oddziałach opłatę (1 zł)za wypłatę gotówki w kasie
    (także w oddz. gdzie masz swoje konto).

    Sark

  • 3. Data: 2002-01-04 09:53:52
    Od: "Damian_P" <d...@k...chip.pl>

> [...]
    > godziny 10:00... Sesje eliksiru przeszły, najbliższa w poniedziałek i
    > jestem w plecy kilka dni. Kto mi za to zapłaci?

    Witam,

    U mnie bylo tez ciekawie, wczoraj dokonalem przelewu calej forsy do mbanku a
    w histori saldo po operacji zamiast 0 prze pol dnia wisialo saldo ujemmne.
    Chyba im system nawala.

    --
    Pozrawiam
    Damian_P

  • 4. Data: 2002-01-04 11:06:02
    Od: "KOmiX" <m...@p...nospam.pl>

    To i tak masz szczescie, ze cos Tobie dziala. Ja nie moge zalogowac
    sie do Lukasa gdzies od polowy grudnia, tak z dnia na dzien
    zablokowalo mi dostep i koniec. Odblokowywalem, sprawdzalem na roznych
    PC, konf. MS IE, i nic. W koncu zmienilem w srode haslo, dzis
    wchodze... i to samo. Powoli zaczynam tracic cierpliwosc (eKonto w
    Lukasie nie jest na szczescie moim podst. RORem). Dzis pojde do
    oddzialu i chyba zrobie mala awanture - w koncu prowizje za zmiane
    hasla pobrali, a jakze...

    Bardzo denerwujace jest tez robienie idioty ze mnie, za kazdym razem,
    gdy tlumacze niedysp. w oddziale, w czym rzecz. Podstawowe pytania:
    - Czy na pewno podal P. dobre haslo? (no, chyba dobre, gdyz przez 3.
    mies. dzialalo)
    - Czy ma P. wylaczony CapsLock? [biala goraczka mode ON] (odp. jak
    wyzej)
    - A jakie haslo P. podal, gdy logowal sie pierwszy raz do systemu (no
    takie, ktore ustalilem we wrzesniu, ktore tez zmienilem po pierwszym
    loginie)
    - Ale czy NA PEWNO podal P. dobre haslo? To niemozliwe, zeby tak sam z
    siebie sie blokowal!

    A juz myslalem, ze kontakt z czynnikiem ludzkim w LB ogranicze do
    wizyt przy wplatach gotowki...

    Info dla pracownikow Lukasa czytajacych p.b.banki: Oddzial w
    Bydgoszczy, ul. Gdanska

    pzdr

    |< O |\/| i ><
    mar_mac-at-poczta.nospam.pl GG: 77631
    Zamien nospam=onet
    =================================

  • 5. Data: 2002-01-04 17:41:51
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@p...com>

    "Sark" <w...@p...onet.pl>
> [...]
    > Wysyłasz Bankowi notę: "Niniejszym obciążam was na
    > kwotę... z
    > tytułu..." i podaj sposób przekazania środków.

    Bank olewa. I co dalej?

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 6. Data: 2002-01-05 14:17:09
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Fri, 04 Jan 2002 10:01:05 +0100, Tristan Alder
    <s...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >awaria, to chyba powinni zrezygnować z prowizji. Ś.p. Handlobank tak
    >robił. Jak była awaria bankomatu, to można było wypłacić w kasie bez

    Oczywiscie. Sam zlozylem reklamacje prowizji za przelew kiedy mi
    zablokowlai ebank bez przyczyny (w toku)

> [...]
    >2000... Inna sprawa, że to jedna z najmniejszych wad Lukasa, bo akurat
    >2zł przy kwocie większej niż 2000 da się jakoś przeżyć.

    A co bys chcial wszytko za darmo ?! Jest konto z darmowym
    prowadzeniem, przelewami, wplatami w oddziale. Ale to konto nie ma
    przysparzac wiecej roboty obsludze oddzialowej.
    Bezplatne wyplaty w oddziale masz w koncie standard.

    Z reszta jak czesto potrzeba wiecej niz 2kzl ?
    2zl Lukasa to i tak malo w porownaniu z tym ile np. Fortis liczy sobie
    od epakietowcow.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 7. Data: 2002-01-09 07:14:56
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Sat, 05 Jan 2002 15:17:09 +0100, Wojtek Frabinski
    <w...@a...net.pl> wrote:

    >A co bys chcial wszytko za darmo ?!

    Nie za darmo... Lukas przecież żyje z kasy na moim koncie. Żyje z
    oszukańczych przelewów, wychodzących trzy dni po zniknięciu z konta (o
    czym tutaj pisałem). I skoro bankomat zapodaje kasę do 2000, to
    powyżej powinno być bez prowizji.

    >Z reszta jak czesto potrzeba wiecej niz 2kzl ?
    >2zl Lukasa to i tak malo

    Wiem, dlatego napisałem ,,Inna sprawa, że to jedna z najmniejszych wad
    Lukasa...''